בן כספית וינון מגל פתחו היום (רביעי) את תוכניתם ב-103FM עם ויכוח נוסף, הפעם בנוגע לנעשה ביהודה ושומרון. לאחר שמגל טען כי הממשלה הנוכחית איפשרה פינוי של יהודים הלילה מהשומרון, השיב לו כספית: "אני אומר לך שיש ביהודה ושומרון חוק - אסור להעלות על הקרקע בלי אישור מוסדר עם הגורמים, ומי שעולה מפונה". "גדול, ומה עם הערבים? פתאום אתה שומר חוק כשמדובר ביהודים אבל כשערבים בונים בלי חוק זה לא מעניין אותך", השיב לו מגל. כספית השיב לו כי אתה "חושב שהממשלה התזו לא פינתה ערבים? הרי הוא הזניח את זה, הלוואי והוא היה מזניח רק ביהודה ושומרון, הוא הזניח בגליל, ביפו, בעכו, לא עניין אותו כלום חוץ מהבריכה של פאקר".

"אין ערבות בנקאית שלא תהיה עוד התפוצצות": הסולחה של בן כספית וינון מגל
"לא רואה אותך ממטר, אדם מתועב": השיחה בין בן כספית וינון מגל יצאה משליטה  

השניים המשיכו להתווכח בנוגע לאחריות על הפינוי, וינון תקף: "תן לדבר. אמונה קיימת, כשאתם התאדרתם בזה שהקמת ישובים אז הוכחתי לך שלא הקמת אף ישוב אלא הצהרתם. הקראתי לך רשימה של עשרות יישובים שנתניהו הקים ואני יכול להקריא לך את הרשימה עוד הפעם. גנץ מקפיד על קוצו של יוד במאחזים יהודים". 

הוא הוסיף כי "בסוף כולם שם במשחק כסאות על הכסא שלהם לשבת בכנסת. הימין הערכי האמיתי זה הליכוד, הציונות הדתית, עוצמה יהודית, ש"ס, יהדות התורה, זה הימין הערכי האמיתי. לכן בע"ה אם ירצה השם בשעה טובה אנחנו נביס אתכם, נביס את הקורונה. ואתה יודע מה? הציבור יבוא. למה? הוא יאמין בנו". כספית השיב לו: תשתדל לא להתנבא, התנבאת מספיק פעמים וזה נמרח לך כמו ביצה סרוחה על הפרצוף. הימין הערכי שלכם הוא כהניסטי וביביסטי, הקשר ביניכם לבין ימין הוא מקרי".

ינון: אני נאמן, נאמן לארץ ישראל

בן: רק לביבי. כשביבי מספח סבבה

ינון: נאמן לעם ישראל, לארץ ישראל, לתורת ישראל ולאחדות ישראל

בן: פולחן אישיות. 

ינון: אתם מיעוט אבל אנחנו כת, אנחנו הרוב.

בן: מעולם לא ראיתי רוב שנשאר באופוזיציה כל כך הרבה זמן

ינון: כי אתם עם הערבים

בן: יש לך קואליציה בלי ערבים?

ינון: אנחנו רוב העם היהודי

בן: אל תבלבל את המוח, אתם רוב סבתא שלי

ינון: לכם יש קואליציה בלי ערבים?

בן: לכן יש עכשיו בחירות

ינון: לכם יש 50 מנדטים במקרה הטוב

בן: אפילו בסתר ליבך אתה יודע שמי שהכשיר את מנסור עבאס זה אתה

ינון: אבל אתם ישבתם איתו

בן: בלעדיכם זה לא היה קורה.