ביום רביעי בשבוע שעבר פוצצה תוכנית הרדיו של ינון מגל ובן כספית ב־103fm בתום קרב מילולי יצרי בין השניים. אחרי כמה ימים של פרידה מתוקשרת, חזרו הבוקר (שני) השניים לזירה המשותפת שלהם, ופתחו בשיחת התנצלות ארוכה ליישור ההדורים.

לראשונה בתולדות התכנית: ינון מגל נטש בזעם את השידור | האזינו לדרמה באולפן

"נו, איך היה?", שאל בן. "מה יהיה?", השיב ינון. "באיזה הקשר?", השיב כספית וינון ענה: "שלנו...". "אין לי מושג, אבל בוא נסגור את הפינה", פתח כספית. "פרץ גל שמועות והתחילו לחשוב שחטפו אותי. לא חטפו אותי. הכול בסדר, ברביעי היה פה פיצוץ גדול והגעתי למקומות שלא רציתי ולא חשבתי שאגיע אליהם. ב־17:00 כבר אמרתי לאריה אלדד שאת הדבר הזה לא צריך להגיד ואני מתנצל על כך ללא כחל וללא סרק. שמעתי את ההקלטה בלילה והבנתי את זה לגמרי".

בן ציין שבתום הריב הקודם שלהם הזכיר שזה עלול לקרות שוב, ואכן זה קרה. "לצערי הרב אנחנו תמיד תחת הסכנה הזו". עוד הוסיף, בחיוך: "בילדותי בחולון כשאיימו עלי זה לא נגמר טוב. בדרך כלל אני זה שחטפתי את המכות". ינון השיב: "אני לא צריך להגיד 'אתה לא תהיה פה'. אני מקבל את זה. בניגוד לפעם שעברה ששתקתי, אני אומר את זה הפעם. מבחינתי, שאני לא אהיה פה. לא תוכל להיות תוכנית בעיניי אם זה יקרה שוב. זה לא מקום שאני יכול להיות בו כשיש גסות כזו. לא בקטע של 'נו נו נו'. אני אמנם לא לוקח קשה את הדברים, 'סתלבט' ו'שואו'... בוא נעשה רדיו סבבה ושלאנשים יהיה כיף - אבל אני כבר לא ילד צעיר. יש לי משפחה, אמא, אחים, ולא בא לי להיות במקום כזה. יש לי אותי".

"יש לי אותי זה ענק", השיב כספית, "זו זכותך, ואני מאוד שמח שהגענו למסקנה שאתה יודע את זה שאתה לא יכול לפטר אותי ואני לא יכול לפטר אותך. מעולם לא אמרתי את זה, גם לכאלה שמציקים לי שאני 'נותן לך פתחון פה' ולפחות התיישרנו בעניין הזה. באמירה שלי, את רוב הנזק גרמתי לעצמי". 

עוד אמר כספית: "חשוב לי שתדע שמבחינתי כשאתה אומר לי כמעט כל תוכנית שאני 'אדם אלים וגס רוח', זה כמו לקלל אותי. כשאתה מנסה להגדיר אותי לא יהודי או לא מזרחי, לא יעזור לך. אני ספרדי. אני אדם שלא הרים יד על אף אחד. את הגס רוח הוכחתי בפעם האחרונה אבל זה היה חריג. מבחינתי זה הרבה יותר חמור מזה שתוציא קללה עלי".

ינון, כדרכו, הציע הצעת ייעול: "אני מציע שאם כבר אנחנו בקטע של התכתשות - בוא ניקח את יד אליהו. נמכור כרטיסים, נעשה זירה וקרב פול קונטקט מלא, עד שמישהו נכנע. נעשה ים כסף". בן, שהתעניין במחיר הכרטיסים, הסתייג: "אני מכיר אותך, אתה תתן בחינם לכל המקורבים שלך. נלך לדרייב אין של הפועל, יותר קטן", והוסיף: "אבל זה מה שאנחנו עושים פה כל בוקר, רק לקהל גדול יותר מיד אליהו".

בן הציע הצעה נגדית: "בסוף זה ייגמר בעימות טלוויזיוני בין שנינו", וינון הרחיב את היריעה: "אני בעד עימות של נתניהו, לפיד, גנץ - ואני". "אגב, זה לא רעיון רע לפתוח קופות לפני הבחירות. איך זה ייראה?", שאל בן, וינון השיב: "אותו דבר, אבל בסוף הולכים מכות".
 
סייע בעריכת הידיעה: יניב מורוזובסקי/103fm