בן כספית וינון מגל פתחו היום (רביעי) את תוכניתם ב-103FM עם ויכוח נוסף, הפעם על הסערה שחוללה החלטת עיריית תל אביב לתלות מפות הכוללות סימון של הקו הירוק בכ־2,000 כיתות בבתי ספר בעיר. 

לאחר שמגל טען כי הוא אינו מבין למה המפות נתלו, כספית עקץ ואמר: "ישראל לא החילה ריבונות למרות שהוא הבטיח אז מה אתה רוצה? תאשים את נתניהו". בתגובה, השיב מגל וטען: "מה הם מבלבלים את המוח? זה אסור. משרד החינוך לא מאשר את זה, למה הם עושים מה שהם רוצים? זאת התחושה של 'אנחנו נעשה מה שאנחנו רוצים'. זה העניין".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

השניים המשיכו להתווכח בנושא, וכספית תקף:  יש לי הצעה, זה לא עיר בשבילך. קח את החפצים שלך, אני מוכן לבוא לעזור, ותעבור למקום יותר נורמלי שבו כן פועלים לפי החוק. אני מאוד מתרגש מזה שאתה כל כך נפגע מזה שסגנית ראש העיר בתל אביב, כאילו הקו הירוק זה דבר לא קיים ובאמת סיפחנו את השטחים. מה עם מערכות החינוך האחרות? אתה לא מתרגש מזה שיש פה מערכת חינוך ענקית שאנשים לא לומדים ליבה ולא מתגייסים?".

"פה זה חינוך ממלכתי. אם הם כאלה גאונים אז אני מבקש מהגברת חן אריאלי שאם החבורה הזו רוצה לסמן את הקו הירוק אז במפות של תל אביב כשהם מחלקים לבתי הספר, שיסמנו את יפו ואת הכפרים שעל החורבות שלהם ככל שנשאר מהם זכר בנויה העיר היפה והלבנה שלהם. שיסמנו את כל הכפרים האלה, על איזה כפר ערבי היא גרה. לפחות ביהודה ושומרון היישובים היהודים לא נוסדו על חורבות של כפרים ערביים אלא לידם, בניגוד למה שקורה בתוך הקו הירוק שלכם. אל תתחילו להיות לי נאורים פה, כי אם אנחנו רוצים לפתוח את הספרים אז הגברת חן אריאלי כדאי מאוד שתהיה בשקט. תודה רבה", אמר מגל.