ארבעה ימים לאחר שנמצא גיא כרמל בן ה-13 כשהוא מוטל על האספלט בחצר האחורית של בניין מגורים ברעננה ע"י שכנתו, נקבע אתמול בבית החולים מאיר בכפר סבא מותו של הנער. במשטרה פתחו בבדיקה לבירור נסיבות האירוע. 

נציין כי מדובר במקרה שאירע במוצאי שבת, סמוך ל-00:50, אז דווח למד"א על נער שנמצא בחצר בניין לאחר שככל הנראה נפל מגובה ברחוב נעמי שמר ברעננה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פינו את הנער לבית החולים מאיר כשמצבו קשה, עם חבלה רב מערכתית, מורדם ומונשם. 

פרמדיק של מד"א, אמיר דהרי, סיפר: "ראינו בחצר הבניין נער כבן 14 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה ופינינו אותו בדחיפות, תוך המשך טיפול, לבית החולים כשמצבו קשה". 

חוקרי המשטרה שהגיעו לזירה קיבלו דיווח לפיו הנער נפל מאחת הקומות העליונות בבניין, שעה ששוחח עם חבריו שהיו למטה, איבד את שיווי משקלו ונחת משטח החנייה  אתמול, לאחר שמותו נקבע בבית החולים, החלה המשטרה בבדיקה מוקפדת יותר של האירוע, וגופתו נשלחה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, על מנת לקבוע את נסיבות מותו. 

הלווייתו תתקיים היום אחר הצהריים בבית העלמין "נחמן" ברעננה. גורמים במשטרה ציינו כי ההערכה היא שהנער נפל בטעות מהקומה, תוך כדי שיחה עם חבריו. גופתו הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לקבוע את נסיבת החבלה החמורה שגרמה למותו.