שני מפגינים מתנועת "קריים מיניסטר" הותקפו היום (שבת) על ידי שני נערים וילדה במהלך הפגנה שהתקיימה בגשר הראשונים בראשון לציון. השניים ירדו מרכב, עלו לגשר, אספו אבנים והשליכו אותן לעבר המפגינים. לאחר מכן הם נסעו וחזרו שוב, כשהפעם השליכו אבנים גדולות יותר והכו את המפגינים.

התקיפה אירעה במהלך הפגנה שבועית הנערכת בלמעלה מ-50 גשרים וצמתים ברחבי הארץ ברקע הבחירות הקרבות. המפגינים מביעים תמיכה בגוש השינוי וקוראים לציבור "להתעורר" ולמנוע את ממשלת ביבי-בן גביר שהיא, לטענתם, "אסון לישראל".

אחת מהאבנים שהושלכו לעבר המפגינים (צילום: ללא קרדיט)
אחת מהאבנים שהושלכו לעבר המפגינים (צילום: ללא קרדיט)

יו"ר "ישראל חופשית דמוקרטית", השר לשעבר אלי אבידר, אמר בתגובה לתקיפת המפגינים: "האלימות הברוטלית נגד המפגינים הערב היא דוגמה מצמררת למה שיהיה כאן אם נתניהו והקיצוניים ישובו לשלטון. אלימות פוליטית נגד מפגינים לא תעצור אותנו. התמודדנו עם האלימות הזו עוד מתחילת 2020. היא לא עצרה אותנו ולא תעצור אותנו. אגיע לגשר ראשונים כדי להביע הזדהות. החלמה מהירה לפצועים".

חברת הכנסת אמילי מואטי ("העבודה") כתבה בטוויטר: "ככה נראה הנגאובר אחרי שתייה מבארות הרעל שחפר כאן אדם חסר מעצורים. לפני שיקומו מגלגלי העיניים משולחנות הפיוס ב-95, לא, לא מאשימים כאן מחנה שלם אלא את מי שעומד בראשו מהמרפסת בכיכר ציון ועד היום".