הותר לפרסום: החייל עודד הגר, בן 18, תושב הישוב יקיר במועצה אזורית שומרון, הוא ההרוג בתאונה הקשה שהתרחשה היום (ראשון) לפנות בוקר בצומת גיתי אבישר. הגר הוא הצעיר מבין 6 אחים, והתגייס רק לפני שבוע לחיל הלוגיסיקה. הוא היה ספורטאי מצטיין בכדורגל ובטניס, אוהד שרוף של מכבי חיפה, בן לאחת המשפחות הוותיקות ביקיר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, ספד: "הלב נחמץ עם לכתו של צעיר, בן השומרון, חייל שרק התגייס, שבסהכ רצה לצאת לבלות עם חברים לפני החזרה לבסיס,  ולא ישוב עוד. עודד היה ספורטאי מצטיין,  זכה בתואר מלך השערים קיבל גביעים ומדליות זהב, כונה "מלך השערים". 

פרופ שגיא הרנוף מנהל מח נוירוכירוגית בבילינסון מקבוצת הכללית מעדכן על מצב הפצועים מתאונת הדרכים בשומרון, דוברות בילינסו

"פגשתי אותו במשחק הגמר של ליגות השומרון, כשזכה בגביע, חיבקתי אותו, הוא היה מלא באור מלא בחיות, קשה להאמין שהבחור הצעיר והספורטיבי הזה כבר לא איתנו.  זהו הפסד גדול לשומרון ולספורט בשומרון. אנו מחבקים את המשפחה ואת הישוב ברגעים הקשים הללו, הצוותים המקצועיים של הישוב והמועצה ימשיכו לפעול בכל המעגלים בכדי לסייע למשפחה וסביבתה הקרובה ברגעים אלו".

בתוך כך, ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ביקש בשם המשפחה משר הבטחון בני גנץ לאשר באופן חריג הקמת חלקה צבאית, בהליך מהיר בבית העלמין בישוב יקיר בשומרון, זאת בכדי שניתן יהיה לטמון את החייל בישוב בו גדל ובו מתגוררת משפחתו.

שר הבטחון אישר את הבקשה, חברא קדישא של מועצה דתית שומרון החלה להכשיר את המקום. לוויתו תצא בשעה 19:00 מבית הכנסת המרכזי בישוב יקיר.