כמו בכל יום שישי יצאו גם ביום שישי האחרון מספר חב"דניקים לתל אביב, כדי להציע לאנשים להניח תפילין. אחד מהם הוא לייבי בלוי,  שהותקף ברחוב אלנבי בעיר. בשיחה עם בן כספית וינון מגל ב-103FM הוא סיפר היום (שני) על מה שהתרחש.

"אפילו לא הצענו לאותו בן אדם להניח תפילין כי היינו בדרך למישהו, פתאום משום מקום זה הגיע. זה היה מבהיל ממש, ראיתי אותו ממש מתרכז ומעיף אותי", סיפר בלוי. 

לדבריו, "היינו בהלם פשוט. אפשר לראות בסרטון, הייתי שתי דקות על הרצפה, גם מי שלידי. פשוט הסתכלנו, היינו בשוק. מרוב הלם, המשכנו ללכת להניח תפילין, ופתאום אחרי דקה אמרתי 'יכול להיות שזו הייתה תקיפה עכשיו'".

עוד אמר: "הוא צעק איזה משהו, לא הבנתי מה הוא אמר. הוא מלמל איזה משהו, אני גם הייתי מאוד מבולבל". על תחושותיו לאחר התקרית אמר, כי "זו טראומה, אבל זה לא עומד להשפיע על שום דבר. אנחנו עומדים לצאת כל יום שישי לאותו מקום, לאותם אנשים, נעשה את זה כפליים. אנחנו פה, כל הישיבה, 200 אנשים, עושים את זה בכל יום שישי. לא נפסיק ואף נרבה".

לסיום הבהיר: "אני לא חושב שאני צריך להיות מוכן עם קורס הגנה עצמית מחשש שמישהו יבוא וירביץ לי ברחוב. אני לא חושב שזה דבר תקין".