ראש הממשלה יאיר לפיד, התייחס הבוקר (שלישי) לרצח מנאר חג'אג' ובתה חדרה בת ה-14 בלוד אמש, וכתב כי האירוע הנורא "יחד עם רצף ארועי האלימות של הימים האחרונים מחייב אותנו להגביר את האכיפה והנוכחות של כוחות משטרה בערים ולהחמיר את הענישה מול כל מעשה אלימות. אני שולח ניחומים למשפחת חג׳אג׳ והחלמה מהירה לאחות התאומה".

"בלתי נתפס שאם ובתה נרצחות, אנחנו נגביר את המאמצים לריסון והורדת האלימות בחברה הערבית בכל הדרכים העומדות לרשותנו", הוסיף ראש הממשלה. 

גם חברת הכנסת אבתיסאם מראענה התייחסה לדברים, וכתבה: "אני קוראת לראש הממשלה להתערב באופן מידי. האזרחיות והאזרחים הערבים הישראלים החפים מפשע נמצאים תחת מתקפה רצחנית. לא נסכים לשפיכות הדמים והחיים תחת טרור הפשיעה שלא מבדיל בין נשים לילדות לגברים".

מנאר חג'אג' ובתה חדרה בת ה-14 (צילום: באדיבות המשפחה)
מנאר חג'אג' ובתה חדרה בת ה-14 (צילום: באדיבות המשפחה)

חברת הכנסת אמילי מואטי צייצה: "הטרור שמשליטים עבריינים ברחובות חייב להפסק.לא די בהחמרת הענישה או בנוכחות מסיבית של גורמי האכיפה.נרדשת הקצאת משאבים לחינוך ורווחה במקביל לפירוק קיני הפשע המשגשגים. לזה לא תספיק כהונה של שנה גם לטובים בשרים אלא תכנית לאומית בינמשרדית לעשור קדימה".

בתוך כך, פרמדיק מד"א רמי מאושר שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפר על האירוע הקשה: "הבנו שהזירה הופכת להיות יותר מרוכבת והוצאנו יותר כוחות ממה שאנחנו מוציאים באירועי ירי רגילים. בת ה-14 שנותרה בחיים הייתה מודעת למצב של האמא והאחות וכל הזמן שאלה מה קורה איתן".