שגריר ארצות הברית בישראל תום ניידס התארח בכנס הג'רוזלם פוסט שמתקיים בני יורק, וניסה להרגיע את הדיבורים סביב מתיחות בין הממשל האמריקאי לממשלה בישראל: "ביידן ביקר בישראל לפני כחודש. מקרים כמו הביטוי שלו שלא צריך להיות יהודי כדי להיות ציוני והחזקת ידיהן של ניצולות השואה ביד ושם הראו את האכפתיות שלו כלפי ישראל ואת הקשר הבלתי שביר שקיים בין המדינות.

הוא ציין כי ישנה התקדמות משמעותית בכל הקשור למתן פטור לישראלים מוויזה לארצות הברית: "אנחנו קרובים לסיים את תוכנית הפטור מוויזה". השגריר האמריקאי הסכים עם כך שישנה כיום מחלוקת בין ישראל לארצות הברית בנוגע להסכם הגרעין עם איראן, והוסיף: "ביידן הבהיר שהוא לא ייתן לאיראן להשיג נשק גרעיני. הכדור במגרש של איראן, ביידן היה מאוד ברור לגבי זה. בסופו של דבר אנחנו מאמינים שהדבר הנכון הוא להגיע לפיתרון דיפלומטי בנוגע לזה. דבר אחד ביידן הבהיר בצורה ברורה, והוא שלא יהיו סודות בין שתי המדינות".

כמו כן, ניידס התייחס לסוגיית הגבול הימי שבין ישראל ללבנון: "אני לא יכול לענות על הכול, אבל מנהל המשא ומתן שלנו, עמוס, עובד בשיתוף פעולה הדוק מאוד עם לפיד וגנץ ועם צוות האבטחה בניסיון למצוא פתרון. אני לא מאמין שישראל רוצה סכסוך צבאי עם לבנון ואני לא חושב שלבנון או חיזבאללה רוצים עם ישראל. אנחנו הולכים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי שזה לא יקרה. אלו נושאים מאוד מסובכים וזה לא קשור רק לכסף. התקווה שלי, אני בחור אופטימי, אתה חייב להיות כדי לקבל את העבודה הזו, היא שנגיע למקום הנכון לעשות את זה".

לסיום, סיפר השגריר על חלקו האהוב בתפקידו כשגריר ארצות הברית בישראל: "זה כבוד בלתי נתפס להיות שגריר ארה"ב בישראל. היו לי הרבה עבודות טובות, אבל אני מתעורר כל יום ואומר לעצמי וואו, מערכת היחסים של אמריקה עם ישראל היא בלתי שבירה, והיחסים של ישראל עם ארה"ב הם באותה מידה. זה לא רק עוזר לבת בריתה החשובה של אמריקה, אלא גם ישראל עוזרת לאמריקה באלף דרכים שונות".