בן כספית וינון מגל התעמתו בפתח תכניתם ב-103FM הבוקר (שלישי), בעודם מתייחסים למפגש של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו עם תומכי הליכוד אמש.  

מגל אמר שהתמיכה בנתניהו היא רבה ולא צריך לטעון אחרת: "פתאום אלפים הגיעו בנתניה, מה יהיה? איך זה יכול להיות? כשאתה יושב פה ואומר 'אנשים לא באים לביבי', אתה מודע לזה שזה מגוחך? שזה הבן אדם הכי פופולרי במדינת ישראל? חצי מאוכלוסיית ישראל רוצה אותו ראש ממשלה, הוא לא מסוגל ללכת ברחוב, בכל מקום מעריצים אותו. אתה מודע לזה? זה נשמע לך רציני או שאתה מבין שאתה בטנטרום".

"אתה החייל האחרון של נתניהו": בן כספית וינון מגל בוויכוח סוער באולפן | האזינו

כספית השיב ואמר שכמו שנתניהו אהוב, ככה הוא גם שנוא: "צר לי, אני דיברתי אחרי שלושה או ארבעה אירועי 'ביביבאס', והם היו מלווים בסרטונים, תמונות, הקלטות, וזה נראה פתטי, לא צריך להתעמק בכלום. מדובר בעובדות, כולל הכניסה הלא מכבדת שלו לבית הקפה בתל אביב כשאף אחד לא הרים מבט, עומד כעני בפתח, בטח גם כסף לא היה עליו במקרה, עד שההיא צועקת לו מאחורה 'עזוב, צא, תמשיך ללכת'. זה מה שדיווחתי וזה מה שהיה נכון. אני מניח שמישהו הפיק לקחים, מאחל לו הרבה בהצלחה, שאפו, באו הרבה אנשים, כן הוא מאוד פופולרי, הוא גם מאוד שנוא. הוא הצליח לפלג, לשסע את החברה שלנו מבפנים". 

מגל הודה בציניות לכספית על דבריו והאשים את המחנה שלו בהנדסת תודעה: "תודה רבה על הדברים האלה, בן כספית. נתניהו הצליח לפלג ולשסע בלי הוכחה שהוא הצליח לפלג ולשסע. הבן אדם הכי ממלכתי בפוליטיקה הישראלית, עם הכי קלאסה, אף פעם לא קילל, שהדבר הבוטה ביותר שהוא אמר למישהי פעם זה 'את משעממת אותנו', כאשר עד היום אתם חוגגים על זה. את האמירה 'שאנשי השמאל שכחו מה זה להיות יהודים' הוצאתם מההקשר, אבל אתם לא תזכירו את אבי גבאי. אתם תזכירו שביבי אמר, בפעם ההיא לפני 400 שנה. אתם תמשיכו להגיד שהוא מסית כי אתם עושים הנדסת תודעה". 

כספית לא נותר חייב: "אני חייב לתקן אותך - נתניהו הוא גדול המסיתים בהיסטוריה היהודית. שיתבע אותי". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM