סערה התחוללה אתמול לאחר שהורים חסמו את כניסתן של סייעות ממזרח ירושלים למעון לפעוטות בחולון. אור שאול, הורה של אחד מהילדים במעון, התארח הבוקר (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והאשים כי "מה שאתם מנסים זה לעשות פה שיח פוליטי זול ומכוער". עוד הוא הוסיף כי "אחד ההורים עדכן בקבוצת הווטסאפ שיש מטפלות שלא יודעות עברית, שנמצאות שם. הגענו למחרת בבוקר לבדוק מה קרה. הגיעו מהנהלת נעמת, הם אמרו שהן יעבדו שם, לא משנה מה קורה, ואפילו אם נוציא את כל הילדים מהגן, העובדות האלה יעבדו שם".

הוא שלל את הטענה כי ההורים מתנגדים להעסקתן עקב היותן ערביות: "לא היה מתאים לנו אף אחד שיטפל בילדים שלנו שלא יודע את השפה העברית. זה לא משנה המוצא כרגע, משנה שאלה ילדים בגיל הרך". 

שילה בנימין, הורה נוסף מהגן, תקף: "מה שנעשה פה, נעשתה פה דריסה ברוטלית של הרגשות של ההורים. מדובר פה בעיר לא מעורבת, בשכונה חרדית, הכול נעשה מאחורי הגב של ההורים. אף אחד לא בא, לא עדכן. זו לא גזענות, הייתה מטפלת ערבייה במעון. אנחנו חיים במציאות שנכפתה עלינו, היא לא פשוטה, היא מציאות מורכבת, ההורים חוששים וזה טבעי. חשש הוא לא גזענות, עם כל הכבוד".

"זכותנו לקבל תשובות, זכותנו לדעת מי מטפל בילדים שלנו. באנו לבקש תשובות, אנחנו לא חייבים לכם דין וחשבון. מי שלא טוב לו, שייקח את הילד וילך. אני חושבת שככה לא מנהלים דו שיח עם הורים, זה לא לעניין", ציינה והוסיפה: "כשאתה מגיע לבחור גן לילדים שלך, אז אתה מסתכל על הצוות ואם הוא נראה לך, אז אתה רושם את הילד, ואם לא, אז לא. זו זכות לגיטימית".