המפגינים בגשרים ובצמתים ברחבי הארץ כנגד חזרתו של יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו לשלטון, הותקפו הערב (שבת) במהלך מחאתם, בגשר רמת הדר הוד השרון על כביש 4 ובצומת העוגן.

בגלל תמיכתם בגוש השינוי: מפגינים נגד נתניהו הותקפו באבנים בראשל"צ

בנקודה הראשונה בהוד השרון דווח כי חבורה של רוכבי טרקטורונים עצרה בסמוך להפגנה על הגשר, חבריה השתוללו, היכו את המפגינים עם קסדה ואגרופים, והפילו מפגינים לרצפה. משטרה הוזמנה למקום.

זירת האירוע בהוד השרון (צילום:  חוזרים לגשרים ולצמתים)
זירת האירוע בהוד השרון (צילום: חוזרים לגשרים ולצמתים)

לאחר מכן דווח על תקיפה נוספת של מפגינים בצומת העוגן, כאשר צעיר ברכב פרטי שעצר ליד מפגינה קילל אותה, ירד מהרכב, ירק עליה והחל לתלוש שלטים ולשרוף אותם. 

מטעם 'אנשי הגשרים' נמסר: "מדובר בתקיפה אלימה רביעית בתוך שבועיים. כשמכונת הרעל של נתניהו מסיתה ומנרמלת את הקיצוניים ביותר, מה הפלא שהאלימות משתוללת. האלימות לא תרתיע אותנו. אנחנו חוזרים בהמונינו לגשרים ולצמתים כדי לוודא שהוא לא יחזור". 

יו"ר מפלגת מרצ, זהבה גלאון, פרסמה: "גם הערב מתקפה נפשעת של ביביסטים. ככה נראית התוצאה של ההסתה של נתניהו, בן גביר וסמוטריץ. לא תשמעו אותם מגנים כי זה מה שהם רוצים- אותנו מפוחדות ומפחדים מהם. יש לי חדשות בשבילכם- חזרתי, חזרנו, לא ניכנע לאלימות שלכם". 

יו״ר ישראל חופשית דמוקרטית, השר לשעבר אלי אבידר, הגיב לאירועים: "שבוע שלישי ברציפות. ההסתה של הגוש השמרני-משיחי מביאה לאלימות בלתי נשלטת של בריונים מוסתים. גם היום תקפו מפגינים בגשר רמת הדר בהוד השרון. בלתי נסלח. אוזלת היד וההתעלמות של המשטרה לא תפסיק את האלימות. להפך".

חבר הכנסת מוסי רז ('מרצ') רשם: "הערב מפגינים נוספים הותקפו - רק בגלל שהעזו לצאת נגד השחיתות והאלימות. ב-1.11 כולם יוצאים להצביע, לא ניתן לביביזם והפשיזם לחזור". 

חברת הכנסת אמילי מואטי ('העבודה') צייצה בתגובה בחשבון הטוויטר שלה: "שום מנוול אלים לא יפחיד אותנו ולא יגרום לנו לחדול מלהלחם על הבית. צריך לזכור: הבחירות הן לא על סוג השלטון אלא על סוג המשטר. אני מצפה מהמשטרה לפעול באופן מיידי נגד פורעי החוק, קבלני הביצוע של ההסתה נגד מחנה השינוי, שעושה את המעשה האזרחי הראוי ביותר - יוצא להפגין בעד הדמוקרטיה".