המצוד אחר המחבל מוסא צרצור, תושב קלקיליה בן 28, תם הבוקר (שלישי) עם מציאת גופתו בתל אביב, אך בחולון עדיין מתקשים להירגע לאחר האירוע הקשה. ליאת בסלי, שכנתה של הנרצחת, שוחחה עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM, וסיפרה על החששות הכבדים בקרב תושבי העיר. 

"אתמול בצהריים שמעתי המון ניידות, ראיתי שכוחות ההצלה נוסעים נגד כיוון התנועה, והבנתי שמדובר באירוע חריג", סיפרה בסלי בפתח דבריה. "הבנתי שזה ברחוב סמוך אליי, וראיתי מכרים שלנו שאמרו שמצאו אישה ששרועה על הרצפה".

מוסא צרצור, המחבל החשוד מהפיגוע בחולון (צילום: דוברות המשטרה)
מוסא צרצור, המחבל החשוד מהפיגוע בחולון (צילום: דוברות המשטרה)

לדבריה, "הם הלכו בהתחלה לכיוון של שוד לאור יום. היו כל כך הרבה השערות. זה הדבר הכי עצוב, זה מגיע אלינו לכל פינה, אין לנו ביטחון במדינה. זו המדינה שלנו, כולנו הורים לילדים. הילדה שלי מתעקשת לצאת לבית הספר, ביקשתי מבעלי שייקח ויחזיר אותה. אני רואה הרבה כוחות בחוץ. סמוך לזירת הפיגוע יש גן ילדים, תודה לבורא עולם שהיה נס. המפכ"ל עדיין בזירה, בודקים בפחים, נכנסים לחדרי אשפה, המצוד עדיין נמשך וזה הדבר שהכי מערער את ביטחוננו".  

היא ציינה עוד כי "בקבוצות רוב ההורים כתבו כי הם לא שולחים את הילדים לבית הספר, זה מרגיש כמו סגר. חוץ מכוחות ביטחון לא רואים כלום. הנרחובות שוממים, הרחוב הזה בדרך כלל מאוד הומה אדם. אני לא רואה ילדים שהולכים לבית הספר, ואני יכולה להבין את ההורים. לצערי, אווירת החג נעלמה". 

סייעה בהכנת האייטם: מיכל קדוש, 103FM.