שלמה, בעל מכולת בחולון שהכיר את המחבל מוסא צרצור בן ה-28 מקלקיליה שרצח את שולמית רחל עובדיה בת ה-85 אמש בעיר, התראיין היום (רביעי) לגל"צ, וסיפר על שידוע לו. 

"הוא היה מגיע מידי בוקר, לא רק בבוקר, גם בערב, לקנות ממני אוכל וסיגריות", ציין. "דבר אחד מפליא אותי, וזה שההורים שלו אומרים שהוא משוגע ולוקה בנפשו, אז אם הוא היה באמת כזה, למה הקבלן העסיק אותו?"

לשאלה האם משהו בכל זאת היה נראה מוזר בהתנהגות של צרצור, ענה בעל המכולת בשלילה: "לא, הם היו שני אחים ואחות. האחות תמיד אמרה שהיא חושדת בו, כל הזמן, אבל אתה לא יכול לגרש אדם מהמכולת שלך על סמך מה שאחרים אומרים, אתה בסך הכול משרת את הציבור". 

שלמה המשיך והוסיף שהמצלמה של העסק שלו תיעדה את שאירע: "ראו אותו מגיע בהליכה, הוא הלך בהליכה לכיוון הבניין, ובזמן שהוא עמד יצאו הפועלים להסעה, היה להם אוטו מסחרי שלקח אותם הביתה. היו שם עוד שני בחורים שהיה להם טנדר, והוא היה בבניין הקיים, לא הבנוי, אז אני הגעתי, ראיתי משטרות, לא הבנתי מה קורה. צלצלתי לאשתי, היא לא ענתה, נכנסתי ללחץ ואז מישהו אמר שרצחו אישה בשוד".

עוד אמר שפקד את זירת הפיגוע וכי הכיר את רחל עובדיה ז"ל: "אני ראיתי בחור, יש לו תג לבן כמו שלי, מדבר עם השוטרת, ואומר שהוא ראה את הנרצחת על הרצפה, מדממת מהאוזניים ומהראש, אז אם ככה הוא ראה מי עשה את זה. הכרתי את שלומית, ואת הילדים, הילדה שלה הייתה גרה ברחוב החשמונאים. המחבל היה בסך הכול פועל בניין".  

שרונה ניצן, שכנתה של הנרצחת, שחזרה גם היא את רגעי האימה בריאיון ל-'כאן חדשות': "תליתי כביסה, פתאום ראיתי גופה, חשבתי שהיא קיבלה מכה מהמדרכה, הבנתי שאין אף אחד שיכול לעזור לה, אז ירדתי למטה, כשהגעתי היא כבר הייתה הפוכה על הבטן, ואז הבנתי שאני מכירה את האישה הזו. פתחתי את התיק שלה, לקחתי את הטלפון והתחלתי לצלצל לבת שלה שנמצאת בתל אביב, בהתחלה אמרתי לבת שהיא רק נפצעה. אנשים התחילו להתאסף, והזמנו מד"א".