אם הסתובבתם באזור גוש דן בכלל, ובתל אביב בפרט, סביר להניח שלא פעם מצאתם את עצמכם חומקים בשנייה האחרונה מפגיעה של אופנוע או כלי דו גלגלי אחר. בחלק מהמקרים, מדובר בשליחים של חברת וולט, שרוכבים בצורה פרועה ובמהירות גבוהה. ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, התייחס היום (רביעי) לתופעה בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, במהלכם תקף את החברה. 

"השבוע נפגשתי עם ליאור אשכול, מנכ"לית וולט ישראל והבהרתי לה את עמדתי הבלתי מתפשרת בנוגע לנהיגה הפרועה של שליחי וולט ברחבי העיר. מובן לי שתושבות ותושבים רבים נהנים משירותי החברה, אך לא נוכל להמשיך ולהרשות את פעילותה בכל מחיר. 2/5 זה עולה לנו בדם, וחיי אדם חשובים יותר מכל ארוחת צהריים. על אף שאני מברך על כוונת משרד התחבורה לחייב לוחית רישוי לכל רוכב על דו גלגלי חשמלי, איני מתכוון לשבת בחיבוק ידיים ולהמתין שהחקיקה תיכנס לתוקף. זה עשוי לקחת עוד זמן רב. בינתיים אנו פועלים בערוצים מקבילים בכל מקום שניתן", כתב.

הוא המשיך: "נכון להיום לשליחי וולט יש חלק לא מובטל בהשחתת תרבות הנהיגה בעיר. זה חייב להיפסק. לתפיסתי, האחריות על הנהיגה המסוכנת רשומה על שמה של החברה המפעילה. אותי לא מעניין המודל העסקי, לא מעניין אם השליחים עובדי החברה או פרילנסרים. זה פשוט לא מעניין. הדבר היחיד שמעניין הוא הבטיחות של תושבי העיר. על זה לא נוכל להתפשר. האמת היא ששיטת הזיהוי הנוכחית של שליחי וולט פשוט לא עובדת. לכן הנחתי את החברה לשנות מן היסוד את מבנה מספרי הזיהוי של השליחים".

בסיום סדרת הציוצים כתב: "זאת על מנת ליצור מציאות בה הפיקוח העירוני, משטרת התנועה והחברה עצמה יוכלו לסגור מעגל מהיר. בכל במקרה של עבירות תנועה על ידי שליחים. כך ששליח שיעלה המדרכה ייצטרך מהר מאוד לחפש עבודה חדשה. לא יהיו עוד אזהרות, זאת ההזדמנות האחרונה לתקן את הדרך. הכרטיס הבא יהיה כרטיס אדום".