הזמרת ריטה התארחה היום (שישי) באתר האופוזיציה "איראן אינטרנשיונל", והתייחסה למהומות באירן, זאת כחלק מהמחאה על הריגתה של מחסה אמיני. "איראנים יקרים, אני, ריטה יהאן- פרוז, עומדת היום לצידכם, העם האיראני, ובמיוחד לצד אחיותיי היקרות, הנשים האמיצות באיראן, נשים שבימים אלו. כדי להשיג חופש עומדות כגיבורות מול ירי כדורים. היום כל הנשים בעולם הן 'מחסה אמיני'. אישה חיים וחירות", אמרה הזמרת בשידור. 

לאחר הגינויים והמחאות בטהרן: איראן הודיעה על פתיחת חקירה לנסיבות מותה של אמיני

בעקבות המחאה על הרג הצעירה: איראן חסמה את הרשתות החברתיות

אמיני בת ה-22 נעצרה על ידי "משטרת המוסר" משום שעטתה חיג'אב ב"אופן מרושל", ובמהלך מעצרה הוכתה למוות בידי כוחות משמרות המהפכה. עקב מותה, מחאות פרצו ברחבי המדינה ואזרחים רבים יצאו להשתתף בהן. בתיעודים שהופצו ברשתות החברתיות נראות נשים מסירות את החיג'אב שלהן וזורקות אותו באוויר לעיני כוחות הביטחון, פשע בר עונשין באיראן בעודן קוראות: "מוות לדיקטטור". 

באוניברסיטת טהרן הפגינו עשרות סטודנטים בליווי קריאות: "אישה, חיים, חופש". במקביל לכך, ברחבי הרשת החלו נשים לתעד עצמן גוזרות את שערן ושורפת את החיג'אהב שלהן כאות הזדהות עם הצעירה. על פי החוק האסלאמי שהוחל באיראן בעקבות מהפכת 1979, על הנשים ללבוש חיג'אב, והפרה של חוק זה יכולה לגרור עונש של עד חודשיים מאסר. הקנס על הפרת החוק עשוי להיות 50 אלף עד 500 אלף ריאל.