נקבע מותו של רוכב אופנוע כבן 25 לאחר שהחליק בסיבוב סמוך ליציאה מכביש 4 לכביש 1, סמוך למחלף גנות לכיוון מזרח. חובשים ופרמדיקים של מד"א מצאו אותו ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

שתי ישראליות נהרגו בתאונת דרכים קטלנית בגיאורגיה

זירת התאונה. באדיבות דוברות מד"א

חובש רפואת חרום במד"א יששכר ויס ופרמדיק מד"א צביקה גדלביץ סיפרו: "ראינו על הכביש אופנוע ובמרחק של עשרות מטרים שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה. הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

בתוך כך, נער כבן 16, נפצע באורח קשה לאחר שנפגע מרכב, ברחוב מנחם ארבר בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבי"ח איכילוב, כשהוא סובל מחבלת ראש. תושב תל אביב בן 18 נעצר בחשד שפגע בנסיעתו במהלך הלילה בנער. מחקירת בוחני התנועה התברר כי החשוד נהג ללא רישיון מתאים וכי הינו פסול לנהיגה. היום יוחלט אם לבקש את הארכת מעצרו.

הקטל בדרכים נמשך כל העת. לפני מספר ימים רוכב אופנוע כבן 25 נהרג בתאונת דרכים עם משאית בירושלים. בתאונות אחרות שהתרחשו מוקדם יותר בשבוע שעבר, רוכב אופנוע נהרג לאחר התנגשות עם מיניבוס בנגב, והולכת רגל כבת 60 שנפגעה מאוטובוס ברעננה ונלכדה תחתיו, נהרגה במקום.