גבר חשוד בהצתת ביתו ורצח אשתו ברחובות 

חשד לרצח: גבר תושב רחובות נפצע הלילה (שלישי) באורח קשה וצפוי להיעצר בחשד ששרף את דירתו כשאשתו ושלושת ילידהם בתוכה. כתוצאה מהדליקה אשתו נספתה ושלושת ילדיו נפצעו קל. חוקרי המשטרה והזיהוי הפלילי יחד עם חוקר שריפות בוחנים את הזירה לבחינת הרקע והנסיבות לאירוע.

לכתבה המלאה

סנ"צ דודי מירון על החשד לרצח ברחובות. (צילום: דוברות המשטרה)

בחשד שהניח מכשול על פסי רכבת: גבר עוכב לחקירה ושוחרר

המשטרה ושירות הביטחון הכללי פתחו אתמול בחקירה בחשד להנחת מכשול על פסי רכבת סמוך לכביש 85 באזור הצפון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. סמוך למקום עוכב חשוד והועבר לחקירת גורמי הבטחון, בסיומה שוחרר. בכוחות הביטחון מחפשים אחר חשודים אחרים בגין מעורבותם באירוע. 

לכתבה המלאה

רכבת ישראל (צילום: מרק ישראל סלם)
רכבת ישראל (צילום: מרק ישראל סלם)

טבח בבית ספר ברוסיה: חמוש הרג לפחות 13 בני אדם, ביניהם שבעה ילדים

ירי המוני ברוסיה: חמוש פתח באש הבוקר (שני) לעבר תלמידים ומאבטחים בבית ספר בעיר איז'בסק. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, לפחות 13 נהרגו, בהם שבעה ילדים, וכ-20 נוספים נפצעו. מושל מחוז אודמורטיה, אלכסנדר ברצ'לוב, אמר בהצהרה כי היורה שעדיין לא זוהה נכנס לבית ספר, הרג שומר וכמה מהילדים שם. "יש קורבנות בין הילדים, יש גם פצועים", אמר ברצ'לוב.

לכתבה המלאה

זירת הירי בבית ספר ברוסיה (צילום: רויטרס)
זירת הירי בבית ספר ברוסיה (צילום: רויטרס)

הפרות סדר פרצו במזרח ירושלים; 14 נעצרו

כוחות משטרה של מחוז ירושלים פעלו אמש (שני) במזרח העיר בעקבות הפרות סדר. לאורך היממה האחרונה נעצרו 14 חשודים בגין הפרות סדר, ידוי אבנים וירי זיקוקין, תקיפת שוטרים והתבצרות במסגד בהר הבית תוך הפרת הסדר. מרבית העצורים הינם תושבי מזרח ירושלים.

לכתבה המלאה 

הפרות סדר במזרח ירושלים (צילום:  REUTERS/Ammar Awad)
הפרות סדר במזרח ירושלים (צילום: REUTERS/Ammar Awad)

רעולי פנים התפרעו במסגד אל-אקצא, צעיר נעצר בחשד לקריאות הסתה

מספר צעירים רעולי פנים קראו היום (שלישי) בתוך מסגד אל-אקצא קריאות הסתה וניסו לבצע פרובוקציה במקום. בשלב מסוים הצעירים גם חיללו את המסגד והלמו בחוזקה עם חפצים שונים בדלתות המסגד ואף הפריעו בעיקר למתפללים מוסלמים בכניסתם לתפילה. אחד מאותם חשודים רעולי פנים, בן 18 תושב מזרח ירושלים, נעצר בחשד לקריאות הסתה.

לכתבה המלאה

רעולי פנים מתפרעים במסגד אל-אקצא  (צילום: דוברות המשטרה)
רעולי פנים מתפרעים במסגד אל-אקצא (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר האזהרה ששלח ראש השב"כ לסינוואר: כך הגיבו בחמאס

ראש השב"כ, רונן בר, שלח אמש אזהרה למנהיג ארגון חמאס בעזה, יחיא סינוואר, ואמר כי עליו לבחון את צעדיו, אם הוא מעוניין לשקם את רצועת עזה. רונן בר הדגיש כי "לא ניתן לעשות את שניהם במקביל. לבקש להיטיב עם האוכלוסייה ולהכווין פיגועים ביו"ש", כך דווח בחדשות 12. בעקבות כך, דובר חמאס, פאוזי ברהום, הגיב היום (ראשון) לדבריו, ואמר כי "האיומים אינם מפחידים את עמנו ואת ההתנגדות".

לכתבה המלאה

כתב אישום נגד 14 אזרחים המעורבים בחיסולו של מוחסן פחריזאדה

התובע הכללי של טהרן, עלי סלאחי, אמר כי הוגש כתב אישום נגד 14 אזרחים הקשורים לחיסולו של מוחסן פחריזאדה, קצין בכיר במשמרות המהפכה האסלאמית ופיזיקאי גרעין איראני, ראש תוכנית הגרעין האיראנית. כמו כן, סלאחי אמר כי "הנאשים השתתפו בשיתוף פעולה מודיעיני וריגול לטובת המשטר הציוני". סלאחי הדגיש כי הנאשים "יצרו קנוניה במטרה לשבש את הביטחון במדינה ונגד הביטחון הלאומי של הרפובליקה האסלאמית". 

לכתבה המלאה

בצל התוכנית של רה"מ בריטניה: הפאונד צנח לשפל של כל הזמנים

הפאונד הבריטי צנח אתמול (שני) לשפל של כל הזמנים מול הדולר, לאחר שירד ב-4% ושערו הגיע ל-1.0382 דולר. הצניחה הדרמטית מגיעה לאחר שראש ממשלת בריטניה ליז טראס הציגה תוכנית שנויה במחלוקת למלחמה במיתון המתקרב למדינה. 

לכתבה המלאה

היסטוריה בחלל: חללית נאס"א התנגשה באסטרואיד כחלק מניסוי לשינוי מסלולו

היסטוריה בחלל: החללית הזעירה DART של סוכנות החלל האמריקאית נאס"א התנגשה הלילה (שלישי) באסטרואיד דימורפוס כחלק מניסוי שנועד לבחון אפשרות של הסטת אסטרואידים ממסלולם על ידי פגיעה בהם.

לכתבה המלאה

רגע הפגיעה של החללית DART באסטרואיד דימורפוס (צילום: רויטרס)
רגע הפגיעה של החללית DART באסטרואיד דימורפוס (צילום: רויטרס)

איטליה: ג'ורג'ה מלוני צפויה להיכנס לתפקיד ראש הממשלה

הבחירות בארץ המגף: ג'ורג'יה מלוני, מנהיגת מפלגים "האחים של איטליה" אמרה היום (שני) בעקבות תוצאות המדגמים המצביעים על ניצחונה כי המצביעים האיטליקים העניקו לה מנדט להקמת ממשלה. תוצאת הסקר, ששודר בטלוויזיה האיטליקית, העניק לקואליציית הימין 41%-45% לעומת 25.5%-29.5% לגוש השמאל. 

לכתבה המלאה

ג'ורג'יה מלוני (צילום: רויטרס)
ג'ורג'יה מלוני (צילום: רויטרס)

"סולידריות עם איראן": המחאות נגד המשטר מתפשטות למדינות נוספות

המחאה מתפשטת: אלפי מפגינים ממשיכים להפגין ברחובות איראן כחלק מהמחאה על הריגתה של מהסא אמיני, צעירה בת 22, שעל פי הדיווחים, הוכתה למוות על ידי "משטרת המוסר" משום שעטתה חיג'אב "באופן מרושל". בתוך כך, גל התמיכה הבינלאומית במחאה האיראנית חצה גבולות, ואנשים בכל רחבי העולם הביעו הזדהות עם המאבק.

לכתבה המלאה

המהומות באיראן בעקבות הריגת הצעירה (צילום: REUTERS/Azad Lashkari)
המהומות באיראן בעקבות הריגת הצעירה (צילום: REUTERS/Azad Lashkari)

ברוסיה מדווחים: רוב מוחץ לסיפוח במשאלי העם בשטחים שנכבשו באוקראינה

סוכנות הידיעות הרוסית RIA החלה לפרסם היום (שלישי) את תוצאות משאל העם שנערך בשטחים שכבשה רוסיה במלחמתה באוקראינה. על פי התוצאות הראשוניות, תושבי ארבעה מחוזות שנכבשו קבעו כי ברצונם לעבור לחיות תחת שלטון רוסי.

משאל העם על סיפוח השטחים הכבושים באוקראינה לרוסיה (צילום: רויטרס)
משאל העם על סיפוח השטחים הכבושים באוקראינה לרוסיה (צילום: רויטרס)

על פי ה-RIA, התוצאות הראו כי 96% מהנשאלים קבעו כי ברצונם לעבור להיות חלק מרוסיה. במחוז דונייצק הבדלני, התוצאות הראו כי 98% ביקשו לעבור לחיות תחת שלטון רוסי.

לכתבה המלאה