צעיר בן 18, תושבי ג'דיידה-מכר, נורה הערב (רביעי) למוות באירוע ירי בשדרות זלמן שז"ר בנהריה ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני.  חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת האירוע, העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם למרכז הרפואי לגליל. בהמשך, עדכן בית החולים כי מותו של הצעיר נקבע ואילו מצבם שך השניים מוגדר בינוני ויציב. 

במקביל, החלו בני משפחה של הנרצח להתעמת עם הצוות הרפואי, חלק אף ניסו לפרוץ לחדר ההלם. מאבטחים הוזנקו למקום ויחד עם שוטרים הדפו את התוקפים והחזירו את השקט למקום. בעקבות האירוע, המשטרה עצרה שני חשודים בחשד שתקפו שוטרים ומאבטחים במרכז הרפואי. בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם לבקש מחר להאריך את מעצרם של החשודים בבית המשפט השלום בקריות.

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר כי במהלך האירוע, בעקבות ניסיון לתקוף מאבטחים ושוטרים, נאלץ הצוות להשתמש בגז פלפל כדי להרגיע את הרוחות ולהחזיר את הסדר על כנו. מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום: "אני רואה את אירוע האלימות בחומרה רבה ביותר. כמו כן, אני מבקש להודות לכוחות המשטרה על שיתוף הפעולה החשוב".

כוחות משטרה שהגיעו לזירה, פתחו בבדיקת נסיבות האירוע. מחקירה ראשונית עולה כי בזמן ששלושתם היו ברחוב, חלף במקום רכב ומתוכו בוצע ירי לעברם. היורים נמלטו ברכב וכוחות משטרה מתחנת נהריה מנהלים מצוד אחריו. בשלב זה אין חשודים. עוד עולה החשד כי מדובר בסכסוך בין שתי משפחות ערביות בנהריה, החקירה בראשיתה.

חובש רפואת חירום במד"א ניר דיאי סיפר: "במקום הייתה המולה רבה. פצוע אחד שכב מחוסר הכרה עם פציעה חודרת בגופו ו-2 הפצועים הנוספים היו בהכרה. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח. הפצוע שהיה מחוסר הכרה פונה לבי"ח בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי ו-2 הפצועים שהיו בהכרה פונו באמבולנס מד"א תוך כדי טיפול רפואי כשמצבם קשה וקל".

ממרכז המאבק באלימות ופשיעה בוועד הארצי לראשי הרשויות הערביות נמסר:  ״אירוע ירי נוסף שפוגע בצעיר מהחברה הערבית. השבוע קיבלנו הוכחה שכשהמשטרה רוצה היא עוצרת את הרוצחים באותו היום, כך קרה במקרה הרצח באזור. כאשר זה קורה לצעירים בחברה הערבית המשטרה לא עושה דבר. אנחנו קוראים למשטרה להשקיע את כל המשאבים במציאת הרוצחים״.