חשד לחיסול בחנות הירקות: קטין כבן 17 נורה אמש (שני) למוות בחנות ירקות בג'סר א זרקא. הקטין, בעל חנות ירקות במועצה המקומית, נורה למוות מטווח קצר על ידי מתנקש שנכנסו לחנות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח הלל יפה, תוך פעולות החייאה כשהוא סובל מפציעה חודרת. מאמצי ההחייאה לא צלחו והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו בזמן הפינוי.

המשטרה פתחה בחקירה ובמסגרתה עצרה במהלך הלילה 11 חשודים במעורבות ברצח כל אחד על פי חלקו באירוע, כולם תושבי המקום. בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם לבקש הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית המשפט השלום בחדרה.

מהחקירה הראשונית עולה כי שני חשודים הגיעו לעסק בו שהה הנער, פתחו באש לעברו ולאחר מכן נמלטו מהמקום. עוד עולה מהחקירה כי הרקע לאירוע הינו סכסוך בין משפחות המתגוררות בכפר, סכסוך במסגרתו אירעו מספר אירועי ירי בכפר. בהערכת מצב שקיים מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר, מסר: "מדובר באירוע רצח נתעב אשר הביא למותו של צעיר בן 17, נמשיך לפעול ביתר שאת ובנחישות תוך כדי שימוש בכלל האמצעים והמשאבים העומדים לרשותנו על מנת להביא את החשודים לדין בהקדם האפשרי".

פראמדיקית מד"א קטי שוסמן וחובש בכיר במד"א מאג'ד מוטלק סיפרו: "הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מפציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים, חבישות והנשמה ופינינו אותו במצב קריטי לבית החולים. במהלך הפינוי מצבו הדרדר וביצענו בו פעולות החייאה."