בת דודו של יואל להנגהל ז"ל שנרצח שבוע שעבר על ידי נערים בקריית שמונה, רבקה האוקיפ, שוחחה היום (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחסה לאירוע הטרגי.

רצח בן ה-18 בקריית שמונה: שבעה נערים נוספים נעצרו בחשד למעורבות

"יואל הלך לחגוג יום הולדת עם החברים, הם ישבו על ספסל בחוץ וחבורה של נערים החליטו להתנהג בצורה חמורה והזויה", אמרה בת דודתו, "זה לא משהו חדש שצוחקים עלינו, גם אני עוברת את זה אבל אני לא מתייחסת. מסתכלים עליי ברחוב, אני עוברת גזענות אבל אני לא רוצה לקחת את זה ללב. בסופו של דבר זה פוגע". 

בהמשך, הוסיפה: "אנחנו מדברים על זה אבל אין לנו מה לעשות, ההורים אומרים לנו לא להתייחס אז אנחנו שותקים. הלב נשבר ורוצה לפרוק. אנחנו לא רוצים לפתוח את הפה שלנו, אז הם חושבים שאנחנו חלשים. זה המצב. המשטרה חשבה שהנערים ילכו הביתה ולכן הם הלכו, אני לא מבינה אותם. זו ממש צלקת בלב, ההורים לא מעכלים, יואל היה בנם הבכור. בדיוק לפני שנה המשפחה עלתה לישראל". 

בהמשך, הצטרף לשיחה גדעון להנגהל, אביו של יואל ז"ל, ואמר: "חבריו של יואל סיפרו לנו איך הוא נרצח. היה שם חלק של גזענות כי יואל לא ידע לדבר עברית. יואל היה ילד טוב וחכם, הוא תמיד הצליח לשמח אותו ואת אמו. הוא היה הכל בשבילנו, היו לו חלומות גדולים. לא מתחרט שעלינו לארץ, זה היה החלום להגיע לארץ קדושה וטהורה. יש אנשים לא טובים שירדו בלי שום סיבה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM