איש התקשורת שמעון ריקלין עורר אתמול סערה ברשת לאחר התבטאויות שנויות במחלוקת שנאמרו על ידו בערוץ 14, במהלכן תקף את מצביעי הליכוד בפריפריה.

"זה נשמע לכם הגיוני שנתניהו והליכוד צריכים להתחנן על מנת שהאנשים, 'העצלנים מעיירות הפיתוח' תמיד מצביעים בכמעט 10% פחות מתל אביב?", אמר. "מדינת ישראל נאבקת על קיומה כמדינה יהודית, ריבונית ועצמאית, כמה צריך להתחנן בפניכם, מצביעי הליכוד? תלכו להצביע".  

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בתגובה לדבריו של ריקלין, עורך חדשות החוץ של 'ערוץ 13', נדב אייל, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ריקלין צועק על "העצלנים בעיירות הפיתוח", צועק עליהם, למה הליכוד צריך להתחנן שיבואו להצביע. חוזר ואומר "העצלנים". משאיר לכם לשפוט מה היה קורה במצב בו מדובר היה בפובליציסט שמאלני; פרשות גרבוז/תיקי דיין היו מתגמדות".

ריקלין, בתגובה, לא נותר אדיש ותקף בחזרה: "אנשים בשמאל. שמתחנפים לערבים. ובזים לליכודניקים. פתאום נפגעים בשמם כי קראתי לאנשי ימין שלא יוצאים להצביע בעיירות הפיתוח עצלנים. הם עושים את זה כי הם יודעים שאחוז ההצבעה הנמוך יותר אצל הליכודניקים הוא המפתח שלהם לניצחון השמאל על הימין. צאו להצביע! אל תתעצלו. כי בנפשנו הדבר".