הקטל בדרכים: תאונה קטלנית שאירעה הערב (שני) בכביש 762, סמוך לאיבטין, גרמה למותו של צעיר ואישה בת 51 שנפצעו אנושות וסבלו מפגיעה רב מערכתית. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי במקום התאונה, אך נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר. בנוסף, האישה הגיעה לבית החולים רמב"ם תוך כדי פעולות החייאה אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה גם כן.

בנוסף אליהם, נפגע בתאונה גם גבר בשנות ה-40 לחייו אשר פונה לבית החולים רמב"ם על ידי הצוות הרפואי כאשר מצבו קשה ולא יציב, והוא סובל מפגיעות רב מערכתיות.

פראמדיקים של מד"א, רוני הוקי וחנן זוהר, וחובש רפואת חירום במד"א נתן שחר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. הרכבים היו קרועים ומפורקים לגמרי. צעיר שנפצע באורח אנוש שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. גבר ואישה כבני 40 ששכבו בסמוך לרכב השני סבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים, חבישות וקיבועים ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים במצב קשה ולא יציב".

בעקבות התאונה הקשה, כביש 762 מצומת איבטין לצומת נופית נחסם לתנועה בשני הכיוונים. שוטרים נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.