תאונת דרכים קטלנית אירעה הבוקר (שבת) בדרך ירושלים סמוך לצומת גנים שבפתח תקווה כאשר שני צעירים בני 21 שהיו רכובים על אופנוע נפגעו, וכתוצאה מכך נקבע מותו של אחד מהם במקום לאחר שסבל מפגיעה רב מערכתית. הרוכב השני פונה באורח קשה למרכז הרפואי בלינסון בעיר כשהוא בהכרה עם חבלות בראש ובגפיים.

שוטרים שהגיעו למקום פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה וככל הנראה מדובר בתאונה עצמית, במהלכה פגע אופנוע במדרכה והוטח לעבר שלט דרכים והתנגש בו. כתוצאה מכך, השניים עפו מהאופנוע והכלי המשיך ברכיבה לבדו כ-200 מטרים עד שנעצר בכביש. החשד הראשוני במשטרה הינו כי התאונה אירעה כתוצאה מנסיעה במהירות מופרזת, דבר שגרם לאיבוד שליטה על הכלי.

פראמדיקית מד"א עידית לוי וחובש בכיר במד"א חזי גוטמן סיפרו: "שני הרוכבים שכבו על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהם סובלים מחבלות קשות בגופם. אחד מהרכובים היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. הרוכב השני היה בהכרה וסבל מחבלות קשות בראשו ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבועים ומתן טיפול תרופתי ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה".