צעיר כבן 20 נפצע אתמול באורח קשה בירושלים בפיגוע דקירה. לאחר מצוד של כוחות הביטחון, נורה המחבל האחראי על התקרית במגרש כדורגל סמוך כשהוא נורה לעיני עשרות ילדים שהתאמנו במקום. אנס תופחא, מאמן כדורגל מירושלים שנכח במגרש והיה עד לפיגוע, שוחח היום (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM וסיפר על המראות הקשים.

אביו ואחיו של המחבל מירושלים נעצרו; שלושה לוחמים נפצעו קל
פיגוע דקירה בירושלים: המחבל נוטרל לעיני הילדים הבוכים במגרש הכדורגל

"האירוע התחיל בשעה 17:00. ראיתי בחור שעובר אחריו שוטר, היינו במגרש עם הילדים באימון כדורגל", אמר תופחא. "היו בכל מגרש לפחות 15 ילדים. זה קרה במרחק שלושה-ארבעה מטרים מאיתנו. בחור קפץ מעל הגדר והשוטר קפץ אחריו. הוא אמר לו לשבת על הארץ, הצעיר לא ענה לו, והשוטר רץ אחריו".

 

"הילדים ראו את זה", הוא המשיך, "המצב שלהם היה גרוע, הם גם בכו, הם היו במצב באמת קשה. רוב הילדים לא הבינו, כולם הסתובבו אליי וחיבקו אותי, הם פחדו מאוד. לקחתי את הילדים לפינה, ניסיתי שהם לא יראו את זה, אך כמה מהם ראו. ראיתי שהם באמת היו במצב גרוע. זה לא משפיע רק על הילדים, אלא גם עלינו, זה היה קשה מאוד".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]