שלושה ימים לבחירות: רשימת חד"ש-תע"ל קיימה היום (שבת) מסיבת עיתונאים, בה נשאו דברים חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי. "אנחנו האוכלוסיה הערבית, יחד עם הכוחות הדמוקרטיים היהודים נעשה את הכול כדי להעלות את אחוז ההצבעה בקרבנו", פתח את דבריו יו"ר הרשימה עודה. 

"מחבל בחליפה": טיבי איים בחרם על ישראל - וכך הגיב בן גביר
איימן עודה חושף: הרשימה המשותפת תשתף פעולה עם הממשלה?  

הוא התייחס לחבר הכנסת בן גביר: "כשנעשה זאת אנחנו נמנע מהבן גבירים להרכבי ממשלה". לאחר מכן, הוא תקף בחריפות את המרכז-שמאל: "אבל זה רק צד אחד, יש עוד צעד שהוא לעמוד איתנים מול הגזענות וההתנשאות של המרכז שמאל. אנו סובלים מהפשיעה בקרב האוכלוסיה הערבית, מחוק הלאום, מחוק קמיניץ, מעליית המחירים ומזה שצבא הכיבוש הורג פלסטינים בשטחים הכבושים. אנו נעמוד איתנים מול הגזענות וההתנשאות של המרכז-שמאל".

עוד הוא הוסיף כי "מי שצריך לחזור אחורה לנקוט צעדים, זה לא המדוכאים אלא המדכאים עצמם. לכן הם צריכים לבטל את חוק הלאום ואת חוק קמיניץ. אני פונה לכוחות הדמוקרטיים בקרב האזרחים היהודים, ואומר להם: הצבעה לחד"ש-תע"ל היא הצבעה אסטרטגית. כל קול עבור רשימת חד"ש-תע"ל יקבע את פניה של המפה הפוליטית כולה. הצביעו לחד"ש-תע"ל".

עודה התייחס גם לסיכויי המפלגות הערביות לעבור את אחוז החסימה: "כל מפלגה ערבית שאומרת שיש איזושהי רשימה ערבית שעוברת בוודאות את אחוז החסימה, משרתת את קמפיין הליכוד. אנחנו במלחמה על כל קול".

"אני מקבל בימים האחרונים הרבה הודעות מאנשים מהשמאל, שרוצים להצביע עבורנו כי הם רואים את הסקרים. אני אומ,ר כן תצביעו עבורנו", פתח את דבריו טיבי.

עוד הוא הוסיף כי "ההצבעה שלכם חשובה, כי יש לנו מצע ברור, עמדות מצפוניות ברורות ורבים מכם יכולים להזדהות איתן. אנו קוראים לכם להצביע חד"ש-תע"ל".