ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בוויכוח סוער בשאלה האם לגיטימי לחגוג את ליל כל הקדושים (האלווין), כפי שעשו ישראלים רבים, או שמדובר בחוסר כבוד ליהדות.

"ראיתי שהחגים לא נגמרו. כשאתם חוגגים את ליל כל הקדושים, מי אלו בדיוק הקדושים שאתם חוגגים להם כעם חסר תרבות, כבוד וערכים? אתם יהודים? זה מה שנשאר כאן אחרי 2,000 שנות גלות? זה מה שחלמו אבותנו? שתיקחו את מנהגי הגויים? יש לנו תרבות כזאת מפוארת? מי אתם? עגלה ריקה", פתח מגל.

"אנו אנשים שאוהבים את המדינה ומצפצפים צפצוף ארוך על הניסיון שלך להגדיר מיהו יהודי ומי לא", השיב כספית. "אני לא חוגג שום ליל כל הקדושים, אך ראיתי תמונה של יאיר נתניהו עם כובע סנטה בבלפור, כנראה שזה הצחיק אותו". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לאחר מכן, שוחחו השניים על ההקלטה הזועמת למדי של שרה נתניהו, כפי שנחשפו על ידי עד המדינה ניר חפץ בתוכניתו של העיתונאי רביב דרוקר ('חדשות 13') בתוכנית 'המקור'. "כל פעם שהציעו לי לפגוש את נתניהו או רעייתו, הסכמתי", הודה כספית. "כשחפץ נכנס לתפקיד נתתי לו הרבה עצות. זה לא עניין של האם שרה צודקת, היא מנהלת את המדינה יחד עם בנה".

בתגובה, טען מגל: "תראה במה אתה מתעסק, חפץ הוא איש נוכל שהקליט את שרה, היא הושיטה לו יד וליטפה אותו, ובסוף הוא מוציא הקלטות שמכפישות אותה. איזה איש נוכל. את מה זה מעניין ההקלטות הללו? לא נמאס לכם?".

עריכה: מיכל קדוש, 103FM