פעוט בן 3 נהרג היום (ראשון) לאחר שארון נפל עליו בבית בשפלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי באשקלון, אולם לאחר מכן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

פראמדיקית מד"א נועה לוסקי סיפרה: "כשהגענו לבית ראינו את הפעוט שוכב מחוסר הכרה עם חבלה קשה בפלג גופו העליון. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

דוברות צח"י מרכז שפירא מסרו: "אנו מביעים השתתפות עמוקה בצערה של המשפחה. אנו מעריכים מאוד את ההתגייסות של התושבים לסייע למשפחה, אך מבקשים בשעה קשה זו לכבד את פרטיותם. צוותי צח"י וחיבו"ק ילוו את המשפחה יחד עם עובדים סוציאלים ופסיכולוגים מהמועצה, ככל שיידרש, ובהתאם לרצונה. שולחים את תנחומינו למשפחה היקרה".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בשנת 2007 נהרג ילד כתוצאה מנפילת ארון. עוד עולה מהנתונים כי בעשור האחרון (2012-2022) הגיעו לחדרי המיון 305 ילדים כתוצאה מנפילת ארונות.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "מדובר באירוע טראגי וקשה, שלצערנו לא כל כך חריג גם אם לא תמיד מסתיים במוות. אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - מקבעים לקיר כל ארון או רהיט מעל גובה 75 ס"מ, ומוודאים את תקינות הארונות למניעת נפילתו או חלקים ממנו".