הפיגוע המשולב באריאל: בנותיו של תמיר אביחי ז"ל שנרצח בפיגוע הקשה באזור התעשייה בעיר התראיינו הערב (שלישי) בכאן חדשות, וסיפרו על התחושות הקשות. "אבא היה בן אדם עם מלא שמחת חיים ועכשיו קצת חסרה פה כזו", סיפרו.

"אנחנו רוצים להוקיר תודה לחייל שירה במחבל, חסרים אנשים כאלו במדינה שלנו אז אנחנו מודות לו באופן אישי ומשתתפות בצערן של המשפחות השקולות האחרות", הוסיפו. 

"לא ניפול למה שהם רוצים - אותנו לא ישברו"

בתוך כך, ראש עיריית אריאל אלי שבירו שוחח עם ענת דוידוב ב-103FM והתייחס לאירוע הקשה: "יום קשה מאוד. אותו מפגע, לא רק שהוא פצע ורצח את האנשים, הוא גם ניסה ומנסה בכל דרך לפגוע במרקם החיים שיש בנינו לפלסטינים".

לדבריו, המחבל עבד שלושה חודשים בפארק התעשיות אריאל, "לא היו התרעות לגביו". עוד ציין ראש העיר כי "יש תפוח אחד רקוב שעושה נזק כל כך גדול. אותו מפגע, הרי המטרה שלו היא לא רק להרוג ולפצוע, המטרה שלו היא להפחיד, ליצור מצב שבו נרים ידיים ונגיד שאנחנו לא רוצים להישאר כאן".

"הם עושים את הפיגועים כאן, בירושלים, בתל אביב ובכל מקום אחר - אין לנו ארץ אחרת, אנחנו חייבים להישאר כאן ולהתמודד עם הדברים. אף אחד לא יעצור אותנו", הוסיף.

בהמשך, נשאל שבירו האם יש מקום לחשיבה מחודשת בעניין העסקת פלסטינים בעלי היתר עבודה, השיב: "אם אנחנו נתחיל לחשוב על זה ולא נכניס פועלים לתוך תחום הקו הירוק אנחנו משחקים בדיוק לידיים של המרצחים. זה בדיוק מה שהם רוצים, הם רוצים שאנחנו לא נכניס את הפלסטינים לעבוד לא בתוך תחום הקו הירוק. אנחנו לא נעצור את החיים, אנחנו נמשיך".

"לא ניפול למה שהם רוצים, אותנו לא ישברו. אנחנו צריכים להפיק לקחים מהאירוע הזה. אני דורש תקציבים על מנת לייצב מערכות בידוק יותר טובות וניתן לעשות את זה בצורה טובה יותר. בביטחון אף פעם זה לא מספיק", ציין. 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM