שופט בית המשפט העליון נועם סולברג דחה בשבוע שעבר את הערעור שהגיש יאיר נתניהו על החלטת בית המשפט המחוזי מלפני כשנה, אשר חייבה אותו לשלם כרבע מיליון ש"ח לעורך וואלה! לשעבר, העיתונאי אבי אלקלעי.

לאחר דחיית הערעור: נתניהו טוען לעוול משפטי כלפי בנו יאיר

הכתב המשפטי של חדשות 13, אביעד גליקמן, שוחח הבוקר (ראשון) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והתייחס לדברים: "לפי הטנטרום של חברי הכנסת של הליכוד, אני משער שהתקיפה באיראן מתגמדת לעומת זה. יאיר נתניהו לא הגיש כתב הגנה, נתפס בשקר, היו עדויות, זה מה שבית המשפט קובע וכך זה צריך להיות. מי שלא עומד בכללים של בית המשפט משלם".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"גם הפשרה הזו היא הנחה שהציעו לו, הוא סירב בתוקף וחשב שהוא יכול להיות מעל החוק ולעשות את מה שהוא רוצה, מבהיר לו בית המשפט שלא, ושיבוא וישלם. שיגיד תודה, כל ההליך הזה של שני ערעורים לעליון גם על זה צריך להגיד שאני לא בטוח שהיו נוהגים כך כלפי אחרים. הוא התעקש, הוא שילם וטוב ששילם", הוסיף.

בסיום, ציין גליקמן: "הכי הצחיק אותי בתגובות של חברי הכנסת בליכוד, או שלא קראו את הפסיקה או שקראו ולא הבינו אותה. הם לא הבינו או שלא רצו להבין. לפני שמצייצים באנו לתקן, עדיף שתתקנו את המחשבה של בנו של ראש הממשלה הנכנס שהוא מעל החוק, כי הוא לא". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm