לפני מספר שבועות, אליהו דהן נפצע קשה בפיגוע הדקירה בירושלים. השבוע הוא פנה למשרד הבריאות ולבית החולים הדסה אין כרם בירושלים, בו אושפז המחבל, בדרישה לפטר את ד"ר אחמד מחאג'נה, רופא בבית החולים, שלטענתו הביע תמיכה במחבל שדקר. 

 דהן שוחח הערב (שלישי) עם  בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והגיב לדברים: "זה מתבקש. בתור אחד שעכשיו בבית חולים אני יודע מה זה רופאים וכמה הם עסוקים במלאכת הקודש ואני לא מזלזל. לעשות דבר כזה זה פשוט קלוש. אני לא מצפה מרופא שלא יטפל בו או לא ייתן לו טיפול רפואי, אבל לבוא ולעודד את המעשה שלו?"

חיים בלייכר, עורך הדין של אליהו דהן, הוסיף וטען כי "הרופא החליט לפנק את המחבל בשוקולדים ולהצטלם איתו סלפי. אם יש רופא תומך טרור המשמעות שלו מסוכנת ובלתי מוסרית, וביום פקודה להתכונן למצב כזה שדווקא אלו שאומנים על הביטחון הרפואי שלנו יכולים להפך להיות משהו אחר".

מטעם ד״ר מחאג׳נה נמסר: "מצער כי רופא כירורג מצטיין על פי כל חוות הדעת של מנהליו, נפל קורבן לגורמים אינטרסנטיים המבקשים להשיג הישגים פוליטיים תוך שימוש במוצאו. העובדות המפורטות על ידי עו״ד בלייכר מסולפות ובלתי נכונות.על פי כל העדויות הרבות של רופאי ועובדי המחלקה שהובאו בפני הנהלת בית החולים, מדובר בחלוקת שאריות עוגות מאירוע שנערך ע״י צוות המחלקה".

"שאריות העוגות והאוכל חולקו על ידי כוח העזר ולא הרופא לכל מטופלי המחלקה, בהם גם למפגע ששכב באחד החדרים. לא צולם כל 'סלפי' על ידי ד״ר מחאג׳נה והוא לא תמך בכל צורה במפגע. מדובר בטענה מרושעת שנועדה לצבוע את הדברים באופן שגוי.אנו מצפים מהנהלת הדסה שתעמוד מאחורי רופאיה המצטיינים ותאפשר לרופא לשוב במהרה לעבודתו בבית החולים בהצלת חולים", הוסיף.

בית החולים הדסה מסר: "הדסה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל ועם גורמי הבטחון ועומדת בקשר רציף מולם, בימים אלה מתברר האירוע בבירור משמעתי. בכל מקרה, יודגש כי אנו רואים בחומרה רבה את מעורבותו של המתמחה באירוע".