עוד ויכוח בכביש הסתיים באירוע חמור: יורי וולקוב, עובד בית החולים איכילוב בן 52, נדקר הערב (רביעי) למוות לאחר שנפגע בעקבות ויכוח על זכות קדימה בדרך ברחוב אילת פינת יוספטל בחולון.

מדיווח ראשוני עולה החשד לפיו וולקוב הינו הולך רגל שחצה במעבר חצייה וככל הנראה נקלע לוויכוח עם רוכב אופנוע, ובמהלכו דקר הרוכב את הולך הרגל ופצע אותו באורח אנוש. כוחות משטרה ממחוז ת"א בזירה פתחו בחקירה לגבי נסיבות האירוע ובמצוד אחר עקבותיו של הרוכב. בשלב זה לא ברור האם הוא ידע בכלל על חומרת המעשה.

מתיעוד של מצלמת רכב שנקלע לזירת האירוע, רוכב האופנוע עולה על אי תנועה בצומת וחוסם את דרכה של הולכת רגל. בהמשך נראה וולקוב מנסה לסייע לאישה תוך חילופי דברים עם רוכב האופנוע, שמוציא ככל הנראה חפץ חד, דוקר אותו בפלג גופו העליון ונמלט.

תיעוד אירוע הדקירה בחולון (צילום: מצלמות אבטחה)

פראמדיק מד"א דניס סבצ'נקו והחובשים של מד"א כפיר ורסנו ואלירן בקאלו סיפרו: "הפצוע שכב על אי התנועה בסמוך למעבר החציה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי".

זירת האירוע בחולון (צילום: אבשלום ששוני)
זירת האירוע בחולון (צילום: אבשלום ששוני)

בית החולים איכילוב ספד לו: "הנהלת המרכז הרפואי מזועזעת מהמקרה הנורא ומחבקת בשעות קשות אלו את אישתו היקרה אלה, כוח עזר במחלקת אף אוזן גרון ושתי בנותיהם"

שירה פלג, האחות האחראית של המחלקה וצוותה מסרו: "אין מילים אשר יכולות לתאר את הרשע והברבריות של הרצח הנתעב ותחושת התדהמה, הכאב והצער שפקדו אותנו עם היוודע הבשורה הקשה על יורי שלנו. ידינו רועדות וליבנו הולם בחוזקה, שכן מדובר במי שחילל ורמס ברגל גסה ובבוטות שאין דומה לה את העיקרון האוניברסלי המקודש מכל - ערך קדושת החיים. יורי היה לפני משמרת לילה, בדרכו לסידורים בעיר מגוריו, ולא ידעת שהנורא מכל לפניו בגלל אדם שפל וחסר מעצורים מהסוג הגרוע של פחדנים שמבלי להכיר אותו ובגלל ויכוח מיותר וסתמי נטל את חייו, ככה סתם. הרס במחי יד משפחה, חברים. נטל חיים".

"יורי האהוב שלנו היה אדם טוב לב, ישר, הוגן, צנוע, 'נחבא אל הכלים', רגיש ונפלא, צנוע, מדהים ומקסים", הוסיפה פלג, "עובד מסור לחולים שהיה מגיע בשמחה לעבודה והוכיח את עצמו טוב למרות כל הקשיים ואף קיבל תעודת הצטיינות. אומרים שאלוהים בוחר לצדו את הטובים ביותר, ויורי היה כזה, לא מתבלט, אבל רגיש, חכם, ונוגע בכל אדם בכל מקום שהיה בו.יורי, נתגעגע אליך, מותך הוא לא נתפס, הכאב מפלח לנו את הלב הכואב והדואב. אנחנו מחבקים את אישתך ומשפחתך על האובדן הקשה".