הרצח בחולון: יורי וולקוב, עובד בבית החולים איכילוב, נקלע לויכוח עם רוכב אופנוע בחולון, במהלכו נדקר, נפצע באורח אנוש ומאוחר יותר מת מפצעיו. כמו כן, במשטרה ממשיכים במצוד לאתר את רוכב האופנוע שדקר אותו למוות ונמסר כי זהותו של החשוד טרם ידועה למשטרה, וכעת עסוקים בניתוח מצלמות אבטחה ועדויות של אזרחים. בתוך כך, אלמנתו, לנה וולקוב, התייחסה הבוקר (חמישי) לאירוע הטרגי, ותיארה בדמעות את השתלשלות העניינים.

רצח בחולון: יורי נדקר למוות על ידי רוכב אופנוע שנמלט מהזירה
"אשתו וילדיו של יורי שבורי לב, בלתי נתפס איך אפשר בקלות כזו להרוג"

"בן אדם אחד דקר את בעלי, ומאוד קשה לנו, מאוד", אמרה בפתח דבריה. "אנחנו עברנו בדרך, ואמרנו לנהג האופנוע שזה לא טוב שהוא נוסע ברמזור באדום, כאשר בשבילנו זה היה אור ירוק. הסתכלתי על הנהג וראיתי שמשהו לא בסדר איתו, ואמרתי ליורי בעלי, 'אולי אני אצלם אותו ואשלח תמונה למשטרה, יש לו משהו', וזו הייתה הסיבה בעצם שהוא הרג אותו".

יורי וולקוב (צילום: איכילוב)
יורי וולקוב (צילום: איכילוב)

את דבריה חתמה באומרה כי "אני רוצה להודות לכולם, להנהלה והמחלקה שאני עובדת בה ושיורי עבד בה, והוא באמת עבד מכל הלב בשביל החולים, עוד אתמול הספיק לעזור למישהו".  

סבטלנה, חברתו של וולקוב, שיתפה בריאיון ל-103FM: "אנחנו כולנו שבורים", אמרה. "לא האמנו, חשבתי שמשהו קרה בלב שלו כי הייתה לו הסתבכות עם הקורונה. חשבנו שזה אירוע לבבי. אשתו של יורי צילמה אותו, הוא העיר לה, וזה מה שקרה. אשתו במצב קשה, היא מאשימה את עצמה. העצב נמצא לא רק במיון שלנו, כל המשפחה שלו עובדת בבית החולים, גם הבן שלו וגם אחותו. אין אדם שלא מכיר אותו ואת המשפחה. מדהים לראות כמה שמחת חיים הייתה לו". 

"אם יש אדם שאי אפשר להגיד עליו מילה רעה, זה יורי", סיפרה על האדם שהיה וולקוב. "זה אדם שתומך בכל דבר, הוא עזר לנו בכל דבר. אין אדם שיכול להגיד שהוא לא אוהב אותו. יורי כבש את לבו של כולנו. אנחנו עצובים. רוב האנשים כאן לא ישנו בלילה. חלק מאיתנו מכין פינת זיכרון בבית החולים עם תמונות שלו ונרות, וממתינים להודעה על מועד ההלוויה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM