הנער אריה שצ'ופק ז"ל נרצח בפיגוע הטרור המשולב שהתרחש אתמול בירושלים. הרב עקיבא אורלנסקי, המורה שלימד אותו בישיבה, ספד לו היום (חמישי) בשיחה עם סיון כהן. "הלוויה הייתה מאוד מאוד קשה, למורה, למחנך שלו, אני דמיינתי אותו אירועים ביחד של סיום מסכת, של התקדמויות בתורה, ביראת שמיים, מעשים טובים, וזכינו לאירוע אחר, אירוע של פרידה כואבת, פתאומית, שהיא קשה לתפיסה", אמר.

חמאס מגיב לפיגוע המשולב בירושלים: "הזהרנו שלא נשתוק על הפשעים הציוניים"
המחבל הניח תיקים ליד התחנות: כך בוצע הפיגוע בי-ם - ואלו המטענים שהופעלו
"המיוחד שבחבורה": אריה בן ה-16 שנרצח בפיגוע הובא למנוחות

הוא הוסיף ב-103FM כי "אריה היה בחור ככל הבחורים, עם גיל ההתבגרות וניסיונות העולם והכל. הוא לחם להצליח יותר בתורה, במצוות ובמעשים טובים. האיר פנים לסביבה, ולא יכל לסבול את זה שיש לו חבר שכועס עליו, אם היה אחד כזה, כי הוא ניסה כל הזמן להיות אהוב על הבריות". בהמשך דבריו, סיפר: "אתמול עשינו שיח עם כל התלמידים, וביקשנו מכל אחד לומר משהו טוב על אריה. אחד אמר שהוא היה תמיד שמח ואחר אמר 'אני לא יודע, זה לא הגיוני, אי אפשר תמיד להיות שמח', אז הראשון אמר 'אבל אריה גם כשהוא היה בדאון לא ראית את זה על הפנים שלו,  שניגשת אליו הוא חייך אלייך ושאל אותך מה שלומך'. אני בטוח שזה היה העבודה של אריה, להיות כזה". 

אחד מבני המשפחה סיפר שבבוקר הוא קצת לא הרגיש טוב ואמא שלו הציעה שהוא יישאר בבית ולא ילך לישיבה באותו היום, אבל הוא התעקש
"הסוף ידוע משם. מצד שני, הסוף שלו היה סוף קדוש וטהור. היום קראנו קריאה של ראש חודש, אז ראש הישיבה הוא היה 'בעל קורא' והוא התחיל לקרוא את הכבש האחד - שצריך להקריב כבש עולה להשם. כולם פשוט בכו על ההקרבה שעם ישראל הקריב, לעלות כבשה תמימה בן 16 לבורא עולם, זה עצוב".

זירת הפיגוע המשולב בירושלים. צילום: TPS

"הקב"ה יודע את מי הוא בוחר, והוא בוחר את השושנים הכי יפות, הוא יודע לקחת בדיוק כמו גנן שיורד לגינה לחפש את השושנה הכי יפה לשבת כי הוא רוצה אותה קרוב אליה. אפילו שהוא אוהב את השושנה בשדה , הוא רוצה אותה קרוב אליה. אז ככה הקב"ה בחר באריה, בשושנה הכי יפה שהייתה לנו בישיבה, הוא לקח אותה קרוב אליו", סיכם, "שכל עם ישראל יתחזק וגם יתפללו לרפואת חברו אלחנן בן לבנת". 

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm