טירן פרו, הנער הדרוזי שגופתו הוחזרה הלילה מג'נין, הובא למנוחות היום (חמישי) ביישוב מגוריו בדליית אל-כרמל. ראש המועצה הכריז על יום אבל ביישוב, ומשעה 12:00 הופסקו הלימודים לקראת ההלווייה שהחלה ב-14:00. פרו בן ה-18, שנפצע בתאונת דרכים בג'נין, נחטף על ידי חמושים פלסטינים והוחזק על ידם במשך כשתי יממות, שבמהלכן הפעילה ישראל לחץ רב על הרשות הפלסטינית לשחררו.

הבוקר, בסביבות השעה 10:00, הביא אמבולנס פרטי את הארון שחט, עטוף בד לבן, למתחם בית העם ביישוב. כמקובל, הונח הארון במבנה בית העם של הנשים, ונפתח לקול זעקות שבר של הקרובים שלראשונה ראו את הגופה. הגברים צעדו בהמשך לבית העם של הגברים, והארון הפתוח נותר בבית העם של הנשים ונשאר שם עד לסמוך למועד ההלוויה, אז נלקח לבית העם של הגברים.

"אנחנו מודים לכל הגורמים שפעלו להביא להחזרת גופת הנער טירן למשפחה", אמר שיח מואפק טריף, מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית בישראל. "גורמי צה"ל ומערכת הביטחון, הרשות הפלסטינית ומנגנוני הביטחון שלה וגורמים רבים נוספים שהתערבו והביאו לפתרון הסוגיה לאחר יממה וחצי מורטות עצבים עבור המשפחה וכלל העדה".

"ברגעים אלו, לבנו עם המשפחה שמתאבלת על האובדן הקשה, שצריכה ללוות את היקר לה למנוחת עולמים דווקא ביום הולדתו ה-18. בשם כל בני העדה הדרוזית, מעריכים את ההזדהות הכללית שהייתה עם המשפחה בסוגיה האנושית".