הרצח המזעזע בחולון: לאחר שהותר היום (שישי) לפרסום שמו של עדי מזרחי, כחשוד ברצח יורי וולקוב ז"ל במעבר החצייה בחולון, פרטים חדשים התגלו בנוגע לחקירת הרצח. נציג במשטרה ציין כי ברשותה ראיות כנגד מזרחי, מרביתן נסיבתיות, הקושרות את החשוד אל זירת הרצח ואל אירוע הרצח עצמו. 

החשוד ברצח יורי וולקוב ביצע בעבר עבירות אלימות ונידון לעבודות שירות בלבד
"אשתו וילדיו של יורי שבורי לב, בלתי נתפס איך אפשר בקלות כזו להרוג"  

למעריב נודע כי מדובר בהודעות קוליות, בהן נשמע החשוד כשהוא מדבר על הרצח. בנוסף, טרם מעצרו של מזרחי בביתו, עצרה המשטרה שני גברים היצאו מביתו כשהם רכובים על אופנועים. השניים תושבי יפו, הובאו לתחנת המשטרה לחקירה ויחד איתם הובא גם חשוד נוסף הקשור לסיוע שלאחר מעשה. 

במהלך חקירתם, חשף אחד החשודים בפני החוקרים, כי מזרחי יצר עמו קשר, התוודה בפניו שהוא ביצע את הרצח, וביקש ממנו סיוע בהעלמת האופנוע עליו רכב. הפרטים הללו מהווים חיזוק משמעותי לראיות שבידי המשטרה, והשופטת סיגל דומניץ סומך, אף ציינה בהחלטתה כי "קיים חשש סביר נגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו. החשש משיבוש מהלכי החקירה הוא שמביא לעילה למעצרו".

נבהיר כי במשטרה עדיין מנסים לאתר את כלי הרצח ואת זהותו, זאת בניסיון לגבות את הריאיות כנגדו. הניסיון נעשה למרות שבמצב הנוכחי רוב הכובד נופל לרעתו של מזרחי, וזאת לנוכח מספר ראיות נסיבתיות וריאיות אחרות, לרבות ריאיות קוליות שקושרות את החשוד לאירוע הטראגי.

יורי וולקוב (צילום: איכילוב)
יורי וולקוב (צילום: איכילוב)

השופטת הורתה להעביר את חקירת אירוע הירי במהלך מעצרו של מזרחי למח"ש (היחידה לחקירות שוטרים), וזאת לבקשת פרקליטתו של החשוד, על מנת לבדוק את נסיבות הירי בביתו בהם נפגעה כלבתו וחברתו שנמצאת בהיריון. 

כאמור, מוקדם יותר היום  הותר לפרסום כי מי שנעצר אמש בחשד למעורבות ברצח יורי וולקוב ז"ל הוא עדי מזרחי, תושב חולון בן 22. בדיון שנערך בבית המשפט פורטו הסעיפים נגדו, כאשר תחילה הופיע הסעיף - "המתה בקלות דעת" בלבד. אך לאחר לבטים וביקורת שהופנתה כלפי מצד משפחת הקורבן וגורמי חוץ, המשטרה החליטה לייחס לו עבירת רצח, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי משפט וסיוע לאחר מעשה. בית המשפט החליט להאריך את מעצרו בשישה ימים.