בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM, בהתייחסות לאירוע שאירע בחברון בשישי האחרון. "טעו בהרחקת החיילים, אולי היה צריך לנזוף בהם. הפעילים לא נשמעו להוראות של החיילים, הם המשיכו וזה התפתח", טען מגל. 

גנץ משיב לביקורת של בן גביר: "אסור לאפשר לוויכוח בעם להיכנס לתוך צה"ל"

הוא תקף את התנהלות הרמטכ"ל כוכבי בנושא: "בסוף כל מה שקורה במקרים האלה זה עניין של משילות. מה שעשה הרמטכ"ל זה לתת גב לערבים, לשמאלנים ולמתנחלים הקיצוניים. הרמטכ"ל לא נתן גב לחיילים, ופגע בהם. צה"ל התנהג בצורה לא נכונה".

כספית השיב לו: "אני אוהב את החיילים הרבה יותר ממה שבן גביר אוהב אותם. חיילים לא יכולים להתבטא פוליטית בכלל. בן גביר אומר שהרמטכ"ל חרץ דין. לא, הוא השעה אותם עד לסוף התחקיר". 

עוד הוא הוסיף כי "צה"ל הוא עדיין צבא שיש בו קצת ערכים, קצת סדר, לא פלנגות. בקטאר לא אוהבים אותנו בגלל הקטע הזה בחברון. אתה יכול להפוך אותי לשמאלני, אכפת לי מצה"ל".

"תפסיקו לתת גיבוי לאנשים שלכם שמתנהגים ככה מול חיילים. בושה וחרפה שהרמטכ"ל עשה זאת. זה יגרום לעוד אירועים בהם לא יישמעו להוראות חיילי צה"ל בשטח. מה קורה לצבא שלנו? תנו גיבוי לחיילים שלכם, זורקים אותם לכלבים, בושה וחרפה", הוסיף מגל.