לנה ודריה וולקוב, אלמנתו ובתו של יורי וולקוב ז"ל שנרצח במעבר חציה בחולון, שוחחו הבוקר (שני) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM על ההתפתחות בחקירת הרצח המזעזע והגיבו להודאתו של החשוד ברצח עדי מזרחי בביצוע המעשה - ובקשת הסליחה שלו: "אני לא מאמינה לשום משפט, מילה או תנועת גוף שלו. כל מה שהוא אומר ועושה נכתב על ידי עורכת הדין שלו. היא אומרת לו מה לעשות, הוא לא אומר את זה מעצמו".

"לא מאמינים שלא תשוב הביתה": יורי וולקוב שנדקר למוות בחולון הובא למנוחות
תפנית משמעותית בחקירה: עדי מזרחי הודה בחקירתו ברצח יורי וולקוב

בפתח הדברים סיפרה לנה כי הם הופתעו מכמות האנשים שהגיעו להלוויתו של יורי ז"ל. "מאוד. מאוד. לא ציפינו. היו אנשים שלא הכרנו, שבכלל, פעם ראשונה ראיתי אתמול". בהמשך סיפרה כי ששמעה כי החשוד הודה ברצח היא צעקה  "אמן". " זה משנה מאוד. מאוד. מאוד. הבעל שלי מת למען הצדק". 

לנה חזרה לאותו ערב נורא וסיפרה כיצד השתלשלו האירועים מנקודת מבטה: "אנחנו עברנו דרך מחולון לבת ים. נכנסנו לכביש, אמרתי לו 'אתה לא בסדר, אתה מטומטם לגמרי שאתה עושה ככה', ועברנו את הכביש. אמרתי ליורי 'אולי אני אצלם אותו, לך אתה ראשון אני הולכת לילדים'".

"הרמתי את הטלפון, צילמתי לשלוח תמונה למשטרה. הרגשתי ישר שהבן אדם לא בסדר. בחיים לא עשיתי את זה, אני לא יכולה להבין, לא מבינה איך עשיתי את זה. הוא חזר אליי ואמר לי 'תני לי טלפון'. אמרתי לו 'מה אתה רוצה ממני? לך מפה', ובעלי הלך. פתאום בעלי חזר ואומר לו 'מה אתה עושה לך אתה מפה', והוא דקר אותו מהר".

הוא סיפר אתמול שהוא חשב שאת מצלמת את האופנוע שלו ולכן הוא רצה לקחת לך את הטלפון, הוא גם ביקש סליחה. 
"לא. איזה סליחה? יורי לא בן אדם ראשון שהוא הרג. איזה סליחה? אין". 

דריה, בתו של יורי ז"ל, הוסיפה: "אני לא מאמינה בשום משפט שלו, שום מילה שלו, שום תנועת גוף, לא מאמינה לשום דבר שהוא אומר ועושה. כל מה שהוא אומר ועושה זה בזכות עורכת הדין שלו שאומרת לו איך להתנהג מול כל האנשים. הוא לא אומר את זה מעצמו". 

הן סיפרו כי חשוב להן לבוא לבית המשפט. "נורא חשוב, כן ברור. אנחנו חייבים להגיע למשפט, בשביל לעמוד על שלנו ולהוכיח למדינה שהצדק כן אמור להיעשות אנחנו חייבים להסתכל לו בעיניים ולהבין עד כמה רוע היה בבן אדם הזה שהוא גרם למוות של בן אדם תמים. להסתכל לו בעיניים, שיזכור את זה כל חייו, את מה שהוא עשה. הייתי רוצה לומר לו שיירקב בכלא, שלא יראה אור יום. לא מגיע לו, בן אדם כזה מסוכן לציבור, לא מגיע לו לראות אור יום ולסכן חיים של אנשים".

דריה, חשוב לכן לבוא לבית המשפט אולי כי אתן לא מאמינות לבית המשפט?
"אני אגיד את האמת, אני לא מאמינה בבית המשפט. ראיתי הרבה מקרים והרבה דיונים, קראתי הרבה, ראיתי שהרבה מקרים ממש חמורים, משתחררים בקלות, מטאטאים מתחת לשטיח. אני מצפה שהמקרה הזה לא יהיה מטואטא מתחת לשטח, מצפה שגם בן גביר לא יעלים את התיק הזה והתיק הזה יהפוך לתיק דגל במדינת ישראל ובמשטרת ישראל. כדי למנוע עוד אסונות של משפחות שהיו יכולות להיות במקומנו במצב הזה. על רצח מגיע מאסר עולם. רצחת? תשלם, תשב בכלא. אין משהו אחר". 

לסיום הן הודו על התרומות הרבות והסיוע שקיבלו מאז הרצח: "פשוט תודה לכל מי שעוזר לנו, שנותן לנו את התמיכה הכלכלית, הנפשית. הופתענו, לא האמנו שזה יגיע למצב הזה, לכל כך הרבה אנשים כל הסיטואציה הזו. זה גרם להרבה התקדמויות, בנוגע לתיק, זה מה שאני מקווה לפחות.  יש קישור שמופיע בפייסבוק, יש את המספר שמופיע בפייסבוק – 'יורי וולקוב'".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm