האלימות בכבישים עולה שלב: לפני כשבועיים תועדו שני נהגים, האחד מבת ים והשני מרחובות, בוויכוח סוער בכביש 431. בתיעוד נראה אחד הנהגים חמוש בסכין מנקב את גלגלי הרכב של הבחור השני. אייל ישראל, הנהג שהותקף שוחח הבוקר (שלישי) עם ינון מגל ובן כספית  ב-103FM ושיחזר את רגעי האימה. 

אחרי שהתיעוד הופץ ברשתות: כתב אישום הוגש נגד הצעיר שניקב צמיגים בכביש 431

"מקרה מצער שקרה בכביש בדרך לעבודה", אמר ישראל, ושיתף בהשתלשלות האירועים: "זה התחיל שאני עובר נתיב שמאלה, עם ווינקר שמאלה, שהבן אדם מאחורי ואני רואה אותו במראה. הוא חשב שאני חותך ואותו וצפצף לי, עברתי לנתיב הימני בשביל לתת לו להמשיך בדרך".

"עשיתי לו אצבע משולשת בתוך האוטו, במרחב המוגן שלי, כשהוא עוקף אותי. הגענו לפקק, ראיתי אותו מקדימה, הוא שם את האוטו על פארקינג ויצא מהאוטו, משום מקום", ציין.

עוד שיחזר ישראל כי "הוא הגיע אליי לחלון ובטבעיות שלי פתחתי את החלון להגיד לו מה קרה, הוא אמר לי 'עשית לי אצבע משולשת', אמרתי לו 'כן, ראית איך חתכת אותי?', ומשם התחיל הוויכוח. באינסטינקט שלי הראשוני פתחתי את הדלת והדפתי אותו אחורה. בשלב מסויים הוא שלף סכין, ובמקום ללכת אליי, לדקור אותי, הוא דקר את הצמיג. קודם כל הפסקתי לקלל אותו".

באשר לרגע בו תועד מרים ידיים כאשר הסכין שלופה מולו, סיפר: "בסרטון רואים שאני רץ אליו כשהוא עם הגב אליי, רציתי לתפוס לו את היד ולשחרר לו את הסכין. הוא קלט אותי, הייתי 20 ס"מ מהסכין, הוא הסתובב אלי עם סכין שלופה. בשלב הזה רואים אותי עם ידיים למעלה הולך אחורה".

לדבריו, המשטרה הביאו אותו לחקירה באותו ערב ושיחררו אותו. "התקשרו אליי 'אתה צריך להגיע לתחנה לתת עדות', הגעתי יום למחרת ואמרו לי 'אתה נחקר תחת אזהרה'".

לסיום, הודה ישראל כי "כל יום שאני עולה על הכביש אני ממש מפחד, אני נוסע בצד ימין, יותר לאט. יש לי שלושה ילדים ואישה, ראיתי את המשפחה שלי מול העיניים. כשהלכתי אחורה ראיתי את הילדים. אם מישהו יוצא החוצה מהרכב לנעול את הרכב ולהתקשר למשטרה, אל תצאו מהרכב. תבינו, היו לי כלים באוטו, יכולתי לצאת אליו עם כלי מסוים, אבל אנחנו לא אנשים כאלה".