מגזין התיירות האמריקאי "קונדה נאסט טרוולר" פרסם אמש את רשימת 23 היעדים המומלצים לשנת 2023. בין היעדים, גם ישראל התברגה לרשימה כשהמגזין המליץ על הגליל כאחד מ-23 היעדים המומלצים.

"במשך עשרות שנים, חובבי אוכל ויין מתל אביב עושים את הנסיעה צפונה לאזור הגליל, שם הנוף נפרש לגבעות ועמקים ירוקים. עבור המקומיים, הפינה הפורייה הזו המלאה בפירות, מחלבות אורגניות ויקבים בניהול משפחתי, נחשבת מזמן לטוסקנה של ישראל. ועכשיו, גם תיירים מגלים את השפע של האזור: שלל מלונות בוטיק חדשים נפתחו בשנה האחרונה", נכתב.

בהמלצותיו, ציין המגזין גם את העיר טבריה. "העיר הגדולה בגליל, צפויה גם היא למתיחת פנים עם טיילת חדשה לאורך אותם חופים שבה נאמר כי ישו הלך על המים - וטיסות ישירות חדשות לישראל מאטלנטה ומיאמי יהפכו את הגישה בשנת 2023 לקלה מאי פעם", נכתב. 

טבריה והכנרת (צילום: אבשלום ששוני)
טבריה והכנרת (צילום: אבשלום ששוני)

לצד הגליל, התברגה לרשימה של המגזין גם השכנה מדרום - מצרים. "תקופה מלאת תקווה מתחוללת במצרים לאחר עשור של תהפוכות שזרזו את האביב הערבי", נכתב. כמו כן, צוין כי המוזיאון הגדול המצרי בגיזה, שעשוי  להיות המוזיאון הארכיאולוגי הגדול בעולם, צפוי להיפתח בקרוב. 

בנוסף, המגזין המליץ גם על אוקלנד בניו זילנד, הפרובינציה קולומביה הבריטית בקנדה, איזור החוף המרכזי בקליפורניה, קניה, עמק הלואר בצרפת, מרקש במרוקו, מלידס שבפורטוגל, העיר ממפיס שבמחוז שלבי בטנסי שבארצות הברית, מנדוזה בארגנטינה, מוסטנג בנאפל, העיירה אויאנטאיטמבו שבדרום פרו, קווינסלנד באוסטרליה, שארג'ה באיחוד האמירויות, סרינגאר בהודו, טייוואן, איי טורקס וקאיקוס, וינה שבאוסטריה, וויילס, איזור מערב יפן, חצי האי יוקטן שבמקסיקו וזאמורה בספרד.