הרב חיים דרוקמן, אחד מהאנשים הבולטים בציונות הדתית, התראיין היום (רביעי) אצל אסתי פרז בכאן רשת ב', ואמר כי אם החשדות כלפי הרב טאו נכונים "צריך לתלות אותו". 

כזכור, פרשת טאו החלה לאחר שמספר נשים האשימו אותו כי הטריד אותן מינית בעברו. דרוקמן טען שלדעתו "הכל רכילות" ושאנשים "מחפשים דברים מהמאה הקודמת ומרכלים על זה". יחד עם זאת, הוא סייג ואמר כי אם הדבר יתברר לבסוף כאמת "צריך להתנהל כמו שמתנהלים במציאות כזאת".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בנוסף, התייחס דרוקמן לסוגיית גיוס הנשים לצבא ואמר: "אני לא חושב שנשים צריכות להיות בצבא. אבל אם הן נמצאות שם, בהתאם למציאות של היום, הן לא צריכות להיות מעורבות עם גברים, אלא בנפרד".

עוד התייחס לקהילת הלהט"ב ואמר כי לדעתו אין סיבה להבדיל בינם לבין אחרים, "הם כמו כל בן אדם שהבורא ברא, וכך צריך להתייחס אליהם".

בכל הנוגע לממשלה המתהווה ולדאגה הציבורית סביבה, דרוקמן הביע תקווה כי "הם יעשו דברים טובים", והבהיר כי איננו חושב שצריך לעשות דברים "בומבסטיים" אלא "להתנהג באופן טבעי". לצד זאת, הוא הביע את תמיכתו באיחודים פוליטיים ואמר כי גם במקרה בו אין איחוד "צריך להתנהג אחד לשני כמו שמתנהגים למשפחה".

מהרב דרוקמן נמסר בתגובה: "הרב חיים דרוקמן מבקש להבהיר בעקבות הראיון לרשת ב' היום כי הביטוי "לתלות אותו" בהקשר של הרב טאו נאמר כביקורת על השיח המתלהם בחברה הישראלית שמבקש לחרוץ דין עוד בטרם הסתיימה חקירת המשטרה, הוגש כתב אישום והוכרע המשפט. הרב דרוקמן ענה והבהיר בראיון כי אינו יודע דבר בעינינו של הרב טאו, אינו בקיא, וכי נכון שהמשטרה תחקור וככל שצריך תתנהל כפי שמתנהלים בחוק. כל ניסיון לייצר מסר אחר מהדברים אינו ראוי ואינו נכון".