סרטונים רבים שצולמו בכבישי ישראל בחודש האחרון מתעדים אירועים מחרידים של אלימות בכבישים. כאשר מקרי אלימות רבים מתרחשים בדרכים, ובראשם הרצח של יורי וולקוב במעבר חצייה בחולון בחודש שעבר, עולה השאלה: האם ניתן למגר את התופעה האלימה?

המשטרה עצרה היום (רביעי) תושב חולון ותושב בת ים בחשד שתקפו נהג אוטובוס בכביש 4 סמוך ליבנה, על רקע ויכוח של שימוש בדרך. על פי חשד המשטרה, באירוע הותקף נהג האוטובוס בגלל ויכוח שהתגלע בין הנהגים בכביש.

במקביל, המשטרה פתחה בחקירת חשד לאירוע אלימות בין נהגים ברחוב אילן רמון בבאר שבע. הנהגים עזבו את המקום טרם הגעת כוחות הביטחון ועד כה לא הוגשה כל תלונה, אך לאור המקרה והתיעוד שהגיע לידי החוקרים, המשטרה החלה בפעולות חקירה במטרה לאתר את הצדדים.

המקרים הללו מצטרפים לשלל מקרי אלימות על הכביש, שכאמור, בראשם הרצח בחודש שעבר של יורי וולקוב במעבר חצייה בחולון, שנדקר על ידי רוכב אופנוע אחרי שצולם עובר באדום.

וולקוב, עובד בית החולים איכילוב בן 52, נדקר למוות בחודש שעבר לאחר שנפגע בעקבות ויכוח על זכות קדימה ברחוב אילת פינת יוספטל בחולון. מתיעוד של מצלמת רכב שנקלע לזירת האירוע, רוכב אופנוע עלה על אי תנועה בצומת וחסם את דרכה של הולכת רגל. בהמשך נראה וולקוב מנסה לסייע לאישה תוך חילופי דברים עם רוכב האופנוע, שמוציא ככל הנראה חפץ חד, דוקר אותו בפלג גופו העליון ונמלט.

תיעוד אירוע הדקירה בחולון. צילום לפי סעיף 27'