ילדה בת שלוש וחצי מנס ציונה נהרגה היום (חמישי) לאחר שקרס עליה מעקה בטיחות. הילדה הובאה על ידי צוותי מד"א לבית החולים שמיר-אסף הרופא לאחר ניסיונות החייאה כשהיא ללא רוח חיים ובבית החולים נאלצו לקבוע את מותה. 

המשטרה פתחה בחקירת האירוע ותבחן חשד לרשלנות מבחינת התחזוקה של מעקה הבטיחות. חוקרי משטרת מרחב שפלה הגיעו למקום והחלו בבדיקה נסיבות האסון, המשטרה אוספת ממצאים ובודקת מול הרשות המקומית לגבי הצבת המעקה.

חובש רפואת חירום במד"א אברהם ממו סיפר עם פינויה לבית החולים: "כשהגענו למקום ראינו את הילדה שוכבת על המדרכה כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח כשמצבה קשה". 

בעיריית נס ציונה מתייחסים לאירוע ברצינות הראויה, בשעות האחרונות גורמים במחלקת הרווחה של העירייה מקיפים את המשפחה: "אנחנו לא מקלים ראש בטענות של תושבים לגבי בטיחות המעקה, אולם לנו כרגע לא ידוע על תלונה שהוגשה בעניין או דיווח. האירוע נמצא כולו בבדיקה לרבות הטענות הללו. מה שחשוב כעת זה להקיף את המשפחה ואת הקהילה ואת זה אנחנו עושים עם כל גורמי המקצוע, במקביל לבדיקה במלוא הרצינות והחומרה".