העיתונאי שמעון איפרגן ("מאקו") התייחס היום (ראשון) לראשונה להנחת הרימון מחוץ לביתו. בראיון ל"כאן ב'" שיחזר העיתונאי את הרגע בו מצא את הרימון, וציין כי שלושה ראשי ארגוני פשע מרכזיים יצרו עמו קשר בתקופה האחרונה.

בפתח הראיון סיפר איפרגן על השתלשלות האירועים שהביאה לגילוי הרימון: "האחיין שלי הגיע ביום שישי בערב להביא לי אוכל מאמא שלי. הוא פתח את הדלת ואמר לי 'שמעון, מה זה השקית הצהובה'. ואז אני מסתכל ורואה רימון שגלש כבר לתוך הבית. צעקתי עליו שיברח מהמקום והתקשרתי למשטרה".

"העולם הזה הוא עולם מאוד מורכב. אתה כותב על איזה עבריין, אז הוא חושב שאתה אויב שלו, הוא מסמן אותך. קשה להם לקבל את זה שאתה כותב מידע שהוא חשוב לציבור, שמזהיר את הציבור", אמר.

הכתב טען כי הוא יודע מדוע הונח רימון מחוץ לביתו: "פרסמנו טיקטוק במאקו, בנוגע למי הזמר הכי טוב בעולם התחתון. תקראי את התגובות: 'שמעון ז"ל, נרצח אותך'".

עוד סיפר, כי "הייתה חתונה של עמוס לביא, ראש ארגון הפשע מרחובות, בינואר. החתונה התפוצצה כי שמו מטען חבלה. אנחנו חשפנו ב'מאקו' את הסרטון שמראה את מה שקרה בחתונה, ואז הוא התקשר ושלח הודעות לא נעימות".

"בדרך כלל אני לא פונה למשטרה, אני לא מתייחס לאיומים", אמר. "הם יודעים איפה אני גר. לפני חודש וחצי בערך תשעה עבריינים חיכו ליד הבית שלי בגן משחקים כשהסתובבתי עם הכלבה והתחילו לשאול על כתבות שאני עושה. השעה 23:00, הם יושבים מולי, מדקלמים כתבות שלי". 

"במדינה הזאת, חייו של עיתונאי, עורך דין ונשים שנרצחו לא באמת חשובים למישהו. אם אתה לא שופט בישראל, זה לא מעניין אף אחד. שופטת בתל אביב - כל המשטרה עליה. כל המשטרה שם 24 שעות שומרת עליה בגלל ניסיון לפגוע בה", אמר איפרגן. "נתתי למשטרה הכל, ברמה שעם קצת חקירה מודיעינית וקצת עבודת סייבר קטנה שלי אפשר להגיע למי שהניח את הרימון ולעצור אותו. אם זה יעזור, אני לא יודע. יכול להיות שאחרי הרימון אני גם אקבל כדור בראש. אני לא צוחק".