261 ימים לאחר היעלמותו של הנער משה (מויישי) קליינרמן, ונראה כי למשטרה עדיין אין קצה חוט משמעותי לגבי המקרה. עם זאת, אתמול הודיעה המשטרה כי החיפושים מתחדשים בעקבות מידע חדש שהתקבל לגבי מקום הימצאותו. 

בעקבות מידע חדש: התחדשו החיפושים אחרי הנער הנעדר מוישי קליינרמן במירון

אמו, גיטי קליינרמן, שוחחה הבוקר (שני) עם ליאת רון בתוכניתה ב104.5, ושיתפה בתחושותיה: "אנחנו מקווים שיהיה לנו יום של בשורות טובות, שבוע שעבר פנינו לעם ישראל, לפעמים אנשים נמצאים במצב שקורים להם דברים, וקורים לילדים שלהם דברים והם מתביישים מסיבה כזו או אחרת להגיש תלונה".

היא סיפרה על חשדותיה, ופנתה במסר לציבור: "הדברים האלה גוררים אסונות אחרים שאפשר למנוע אם מגישים תלונה בזמן, ביקשתי מהציבור שאם מישהו עשה משהו שיגיש עליו תלונה. אם זה אותו בן אדם, זה אדם שאנחנו יודעים שיש לו רקע לא נקי, ואנחנו לא יכולים לעשות כלום אם לא מגישים עליו תלונה".

היא סיפרה על מאמצי החיפוש: "מקווה שנוכל לדעת מה קורה, בעזרת ה'. אני לא יודעת על מעצרים, רק מידע מודיעיני שמכוון את המחפשים לגזרת מירון. ברגעים האלו שבאמת יש ציבור שמחפש, אם זה מתנדבים אם זה זק"א אם זה יחידת הכלבנים, אם זה השוטרים, הימ"מ, הרבה אנשים מחפשים בשטח ועושים עבודה".

"אנחנו יכולים לעשות מהבית, לקרוא פרק תהילים, שה' ירחם עלינו ויושיע אותנו מהמצוקה הנוראה שפוקדת אותנו כבר תשעה חודשים, ושנוכל לשמוח בימי החנוכה שמתקרבים ונרגיש את הנס", הוסיפה.  

עוד סיפרה על התמודדותה האישית עם המצב הקשה:  "אני מרגישה שהקב"ה מחזיק אותי על הידיים ומחייה אותי כל יום בכל שנייה, אני אומרת רק אתה בורא עולם, אתה בעל הרחמים תעשה לנו רק טוב. שיהיה לעם ישראל ישועה, כולנו הפכנו להיות אבוקה אחת גדולה. זה מרגש לראות את האהבה של עם ישראל איך כולם מתפללים, ואיך לכולם אכפת".