לאחר כיממה: גופתו של שניאור זלמן, בן ה-27, שנעדר לאחר שיצא לצלול, נמצאה מול חופי תל אביב. הוא נמשה מן המים כשהוא מחוסר הכרה על ידי השיטור הימי, חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. 

עם קבלת הדיווח אמש על היעדרותו של הצוללן, החלו שוטרי יחידת השיטור הימי בחיפושים נרחבים אחרי זלמן במקום בו אותרה סירתו ועליה חפציו. הבוקר התחדשו החיפושים בסיוע מסוק משטרתי, רחפנים שסרקו את קו החוף ואת לב הים. ספינות השיטור הימי בסיוע צוללנים מיחידת המתנדבים של המשטרה וצוללני יחידת להבה של כבאות והצלה עזרו בחיפושים גם כן. כעבור זמן מה אותרה גופתו, חולצה ע"י הצוללנים והועברה למרינה בת"א ע"י השיטור הימי.

פרמדיק מד"א עידן שינה סיפר: "הגענו לחוף המרינה בתל אביב, הובילו אותו לסירה של השיטור הימי, ראינו גבר בן 27 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק לאחר שנמשה מהים ע"י השוטרים, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זלמן בן ה-27 יצא אמש לצלול בתל אביב ומאז אבדו עקבותיו. החיפושים אחריו התמקדו בחוף הילטון ובחוף הנפרד הסמוך, כאשר הסירה עמה יצא אותרה כשהוא אינו עליה, ונמצאים בה חפציו האישיים.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]