משפחתו של הרב חיים דרוקמן עדכה הערב (שני) כי ביממה האחרונה חל שיפור מסוים, והרב התעורר מספר פעמים לזמן קצר ואף הגיב במילים בודדות. זאת, לאחר שהרב נדבק בקורונה ומצבו הוגדר קשה, אך יציב. עם זאת, המשפחה מסרה כי מצבו הרפואי נותר דומה מבחינת רפואית והוא "לא פשוט בכלל". המשפחה ביקשה מהציבור להתפלל לשלומו עד שיצא מכלל סכנה.

בהודעה המשפה נכנתב כי "בני המשפחה מודים לאנשים הרבים שמתקשרים להציע עזרה ומבקשים להושיט יד - רוחנית וחומרית כאחד. בנוסף, המשפחה מציינת את ההתרגשות הגדולה מהתפילות הרבות שהציבור הרחב, מכלל ישראל ממש, מתפללים ומרבים תורה, תפילה ומעשים טובים לרפואת הרב".

"כל התקדמות, ולו הקטנה ביותר, משמחת את כולנו ונוטעת בנו תקווה גדולה לרפואה שלמה בעז"ה עם המשך התפילות והטיפול הרפואי המסור. כך לימדנו הרב - קמעא קמעא. המשפחה שבה ומודה לצוות בית החולים הדסה עין כרם, להנהלת בית החולים ולצוות המסור ביחידה לטיפול נמרץ פנימי, על המסירות והטיפול ברב, ועל  היחס התומך והדואג למשפחה כולה".

דרוקמן, יליד 1932, מכהן כראש ישיבת אור עציון, כרב היישוב מרכז שפירא וכנשיא איגוד ישיבות ההסדר. הוא יו"ר מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא וחבר ההנהלה הארצית של התנועה. דרוקמן כיהן בעבר כחבר כנסת וכסגן שר הדתות. בשנת 2012 זכה דרוקמן בפרס ישראל על מפעל חיים.