יום שלישי כבר כאן, ועמו בן כספית וינון מגל ששבו אל מיקרופון 103FM וסקרו יחדיו את כל הידיעות האחרונות בזירה המדינית והפוליטית מן העת האחרונה. לפני שניגשו יחדיו אל ענייני דיומא, עסקו שוב בניסיונו חסר הפשרות של כספית למכור את מיטתו. "אם אני קונה את המיטה שלך, זה רק בתנאי שאנחנו ישנים ביחד", הבהיר חברו למיקרופון. 

בהמשך, הודה מגל: "יש עליי גל שנאה בטוויטר, ואנשים נהנים. אני אומר שאם אתם עושים עליי אלפי לייקים, תנו איזו צדקה, אבל לא רפורמי". על ביקורתו נגד ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד מאחר והדליק נרות חנוכה במהלך היום, אמר: "אני אומר שלא מדליקים נרות ביום, זה לא גן ילדים. מה הם מדליקים נרות בישיבת סיעה? מדליקים נרות בלילה, זה הכל. היום לפי היהדות מתחיל בלילה, בערב, אנחנו עכשיו בנר שני. אתם לא עושים לי טובה בזה שאתם יהודים. מישהו עושה לי פה טובה שהוא מדליק נרות?". 

"יאיר לפיד יהודי יותר טוב ממני וממך", תקף בן. "יש הרבה אנשים שמסתייגים מהיהדות שלכם. מקנאות, מחולניות, מבדלנות, מעשיית איפה ואיפה ומהרחקת יהודים. מזה אתם סולדים. היהדות שלנו לא תלויה בך, והיא טובה בהרבה ממה שאתה מייצג. לפיד הקדים את הדלקת הנרות בשעה וחצי. מה יקרה אם באמת תישארו פה לבד?"

"חבורה של מסיתים, כל מה שאתם אומרים - הפוסל במומו פוסל"

בפתח שעת התוכנית השנייה, שוחחו בן כספית וינון מגל, איך לא, על הפוליטיקה שהצליחה גם היא להיכנס למנהגי חג החנוכה. "כל דבר תכשירו", זעם בן. "כשהאדם אוכל שרצים זה לא חילול שרצים. כל הנטייה של להפריד אח ואחיו, התחלתם עם היהדות המתוקה של אבישי בן חיים, להפוך אותנו מאחים שכולם מתחתנים עם כולם, לאנחנו והם. אחר כך לקצינים נגד חיילים, השב"כ הפך להיות עוכר ישראל". 

עוד הוסיף, כי: "מתוך שישה ראשי סיעות הקואליציה, שניים שהם גולדקנופף וגפני לא עשו צבא, סמוטריץ' רימה את הצבא ואמר שהוא לומד בישיבה כשהוא למד משפטים. בן גביר לא גויס, הצבא כנראה אז ידע למה. לא מעניין אותי לפיד, אני רוצה לחזור לאמת. מפלגה מרכזית מאוד לא עושה צבא, והאלקטורט של ש"ס חלקו עושה וחלקו לא". 

"אני עיתונאי, מותר לי. אני לא נבחר ציבור", השיב מגל. "אין מסית גדול כמו יאיר לפיד. "אתם חבורה של מסיתים, כל מה שאתם אומרים - הפוסל במומו פוסל. לפיד עומד על בימת הכנסת ואומר שחצי מהממשלה הזו לא שולחת את הילדים שלה לצבא. זה לא ייאמן. איזה עולם של שקר להתפלש בו? הקדוש ברוך הוא, לא יכולת לעשות אותי פסנתרן? למה אני צריך להתפלש בדברים האלה? אתה פשוט משקר". 

בהמשך, התייחס כספית למכתב שהפיצו רבנים הקורא לנשים לא לשרת בצבא, ואמר: "רבנים יקרים, יש הטרדות מיניות בצבא, בישיבות, בשירות הלאומי, בכל תחום של חיינו כי יש מין בכל מקום. אתם יכולים לעטוף את הנשים שלכם, ואתם יכולים לפנות אליהן, אבל זה שם. בצבא יש בני אדם, איפה שיש בני אדם יש גם נטיות מיניות וגם הטרדות מיניות".