בן כספית וינון מגל התעמתו הבוקר (חמישי) בפתח תכניתם ב-103FM, עם בן כספית שטען כי דבריו של ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד, בהם נשמע תוקף את רה"מ הנכנס בנימין נתניהו בעודו אומר כי תם עידן נתניהו, הוצאו מהקשרם: "אני חושב, בלי לדעת, שהוא לא אמר את זה לפני הבחירות האלה אלא לפני הקודמות, זה סינק מבושל", טען.

ינון השיב לו: "רציתי לעדכן אתכם תם הטקס, קץ הדמוקרטיה מתחיל מ־ע־כ־שיו תם עידן נתניהו ואני לא אוהב את זה, כמו שלפיד אומר. מבושל? הוא אומר שם בסוף 'הוא לא יהיה יותר ראש הממשלה'".

כספית ענה: "הוא טעה, אני אשמיע לך את כל הפעמים שנתניהו התנבא ויצא פיתה. אבל אתה נהנה עם זה, אני זורם איתך לגמרי. אבל כשהוא אומר שהוא עשה שגיאה כראש ממשלה, הוא מתכוון למה שנתניהו לדעתי עשה לגנץ, והוא צדק, ובחירות אחרי זה הוא טעה".

ינון השמיע חלקים מנאומים של יאיר לפיד לאורך השנים וקרא ללקט – 'לפיד יומי'.

כספית תקף: "טוב שאתה לא משמיע משהו מהגן ילדים, גן רבקה". 

ינון לא נותר חייב: "אדרבה ואדרבה שזה מ־99, אם אתה לא מבין למה, אני צריך להיות צרוד וחולה, בא, מחרף נפשי בעבודה כדי להגן על כבודו של עם ישראל. על כבודו של בנימין נתניהו, שרה ויאיר אני צריך לעשות את הדברים האלה. נתניהו היה צריך לתת לשרה להודיע להרצוג שעלה בידי, זה מה שהוא היה צריך לעשות".

כספית אמר: "אתה תשלם ביוקר על הסדר ההיררכי שבו אמרת את השלישיה במקום 'יאיר, שרה, ובנימין נתניהו'". 

האם "ביביסטים" ו"שמאלנים" הן מילות גנאי? 

בהמשך התכנית שוחחו השניים על ההבדל בין "ביביסטים" ל"שמאלנים", והאם מדובר במילות גנאי. 

"אני לא חושב שביביסט זה שם גנאי", אמר בן כספית. בתגובה לכך השיב ינון מגל: "גם שמאלני לא". 

"לא, שמאלני זה שם גנאי, כי העסק הזה של 'שמאלנים בוגדים' תפס לגמרי את המיינסטרים", ענה בן כספית. "התרגום המיידי של ביביסט זה תומך ביבי, וזה סבבה לגמרי. יש ביביזם שהוא תופעה מחליאה ומסוכנת ומפרקת ומפוררת. הביביזם הקיצוני זה תופעה מאוד מדאיגה".

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון, 103FM