עמותת הגל שלי, שמטרתה לקדם נוער בסיכון באמצעות ספורט ימי, מקימה את המרכז השישי שלה, בשיתוף כפר הנוער הדסה נעורים - בעלות של 1.3 מיליון שקל שגייסה.

העמותה הוקמה לפני פחות מעשור, והיא כבר מקימה את מרכזה השישי לאורך מישור החוף, לאחר שכבר רשמה אין־ספור סיפורי הצלחה של קידום נערים ונערות והחזרתם למרכז החברה. מטרת העמותה היא להעניק הזדמנות אמיתית לנערות ולנערים לעלות על הגל וללמוד באמצעות הגלישה וההתמודדות עם איתני הים, על כוח רצון, התמדה והתמודדות עם אתגרי החיים.

בשבוע האחרון זכתה העמותה במכרז להקמת מרכז גלישה חינוכי לקידום נוער בכפר הנוער הדסה נעורים, שיפעל בשותפות מלאה עם הכפר. הכפר הוא בית לבני נוער מכל קשת החברה הישראלית. מרכז הגלישה החינוכי יחל את פעילותו כבר בימים הקרובים, ומיד עם פתיחתו יעבדו מדריכי העמותה עם למעלה מ־150 נערים ונערות מהאזור ומכפר הנוער. בנוסף תפעיל העמותה במתחם את פרויקט "על הגל", שלצד הפעילות הספורטיבית מספק תעסוקה לבוגרי עמותת הגל שלי בשיתוף גופים שונים. הקמת המרכז החדש בצד עלות הפעילות מסתכמת בכ־1.3 מיליון שקל - רובם כספי תרומות לעמותה.

ירון וקסמן, מייסד ומנכ"ל עמותת הגל שלי: "החיבור עם כפר הנוער הדסה נעורים טבעי, שכן גם כפר הנוער מעניק למאות בני נוער בגילים 14־20 סביבה חינוכית־קהילתית, ותומך במימוש הפוטנציאל הטמון בהם כדי שישתלבו בחברה הישראלית כאזרחים תורמים ועצמאיים. אני נרגש ומכיר תודה על האמון שניתן לנו להקים מרכז גלישה נוסף, ונעשה כל שביכולתנו להעניק לעוד נערות ונערים הזדמנות להצליח ולהאמין בעצמם".

עמי מגן, מנהל כפר הנוער הדסה נעורים, מוסיף: "פעילות הגלישה בכפר היא מהאבנים המשמעותיות בתהליך ההתפתחות של חניכי וחניכות הכפר. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הגל שלי, ומאמינים בסיפור החינוכי ובערכים של העמותה. זה חיבור מנצח לטובת הכפר וחניכיו".